Ronda, de finom :-)
Szöveges ítélet
2 szezont pályáztam vele, 1 szezont streetfightereztem, amikor pedig utcán használom, igyekszem a kerekeit felváltva az aszfalton tartani...
Ez a forma sose tetszett, előtte K2 750-esem volt, de elrepedt a váza, és erre cseréltem. Nem bántam meg, mert talán ez az egyetlen gixer aminek nincs típushibája. Már rég lecseréltem volna újabbra, de sajnos a k5-k6 széria kissebb lett, és nekem kényelmetlen az 1,9m magasságomhoz, a k7-k8 pedig nagyon túrás lett szerintem,
Amiket alakítottam rajta: versenyidom, fixlábtartó, lánckerék 16/45 (a gyári 17/42), előre tettem rá radiális féket K5-ről + előre-hátra fémfékcső, fékbetét rugók ki, hátsófékpedál nagyrugó ki, környezetvédelmi tiltás ki, exup szelep ki, kmóra 299 tiltás ki, K&N airfilter, yoshimura chiptuning, púpos plexi, LSL bukógomba, leovince titán dob rövidre vágva (Balu exhaust),
Hibalista
- kuplung dörzslamella elégett, fémlamella elhajlott, évente csere.
Ide hordtam szervizbe
Motorbázis Kft.
1181 Gilice tér 50
http://www.motor-bazis.hu
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |