RITKA SZÉP DARAB!!
Szöveges ítélet
EZEK ROMLOTAK EL CIMSZO ALAT KERESD /LUSTA VAGYOK MÉGEGYSZER LEGÉPELNI/
Hibalista
- A motorjára szinte semmit nem kel költeni a kötelezö dolgokon kivül/olaj,szürök,gyertyák/34000-nél én biztonság kedvéért lecseréltem a vezérmüláncot és a kuplunglamellákat,A moci többi része atombiztos.Az elsö fékmunkahengert lecseréltem egy BREMBO radiális munkahengere+fém fékcsövek elöl-hátul. A hangját egy SHARK komplet rendszerrel tetem brutálisá+sportlékszürö és dinon spécin öszehangoltuk,igy128le és 124nm VAN KERÉKEN, 6L-es fogyasztás mellé 160-as utazo sebesség párosul.1000 -esek közül nem a legerösebb,de eben rejlik a strapabiro képesége NEM érdemes nagyon belepiszkálni mert szétmenek a szelepek és tartozékai,/ku..a Drága játék egy motorgenerál/ Futomüve a korához képest kimagasloan jonak mondhato gyári kormánygátloval+PIRELLI dragon slick gumikal használva.Kerekezés nem esik nehezére a 231 kg-os sulyához képest Hátrányai:HA nagyon hajtasz kicsit csuklogyilkos vas kb 200 km után tankoláskor jol esik egy kis pihenés mert a nagy ülései ellenére elzsibad a popo.Az utasnak kicsivel roszabb az üléspozicioja mint a vezetönek./Ültem hátul és ugymond nyakamba van a lábom 185 cm -es vagyok/
Ide hordtam szervizbe
én magam csináltam,/autoszerelö vonék vagy mifene/
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |