A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 750 F Katana 2004 (750)

Gsx 750 F Katana 2004 (750) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Régi belső, régi köntösben - mégis kiváló

Szöveges ítélet

Amikor új motor vásárlására adtam a fejem, 3 típus között ingadoztam: CBF600, DL650 és GSX750F. a Honda kiesett, mert gyengusnak tűnt második motornak. A DL azért, mert pont szélesebb volt, mint az ajtó, ahol a garázsba kerül :) Egyébként számomra pont annyi érv szólt egyik mellett, mint a másik mellett.
De térjünk a GSXF-re... Lassan 3 éve megyek vele, igaz, nem ülök rajta egész nyáron, kb 16000km van benne, de idáig semmi probléma nem volt. Átlagos módon használom, autópályára ritkán tévedek. Átlagban 110km/h az utazósebesség, így 5-5.5liter között fogyaszt, persze ha jobban megkínája az ember, akkor 6,5-ig is felkúszik - de ez viharos záporos hűvös autópályás 160km/h-s környezetben történt :) és ős-SACS motor lévén ez szerintem teljesen rendben van. Mindig van benne elég erő, kellemes, nyomatékos a motor és akkor sem ilyed meg, ha 10000/perc fölé kell pörögni - de az ilyen eseteket ritkán követtem el. A 92 LE viszont nem rántja ki alólam a gépet, ha egy agyonázott úton alattomosan megbúvó, síkos bitumencsíkra érkezem - illetve egy kicsit mégis, de ezt még kontrollálni lehetett... Vagy csak szerencsém volt :)
Számomra teljesen kényelmes motor, mind a 197 centimnek, hosszú távon sem érezni különösebb fáradtságot, a BMW 24 órás túráján is minden gond nélkül végig lehetett motorozni.
Nálam nem nagyon kopik a motor, láncfeszességet először 12000km után állítottak, a fékbetétek még rendben vannak, csakúgy mint a hátsó gumi, az első már túl sokat nem mehet. Az egyetlen, amire a vásárláskor nem gondoltam, a csomagok. Persze, lehet rá venni dobozt, de ha csak rá akar kötözni az ember valamit, akkor ott az utasülés és kész, itt hiányzik a DL650 pakolófelülete :)
Nem elhanyagolható jellemző a színe: mélykék, szerintem a legszebb szín a Suzuki kínálatban...
Hogy ne csak jót írjak, a kereskedésben nem reklámozták hogy az oldaltámasz nem kimagasló mérnöki csoda, így egészen addig üresben támasztottam le, amíg egyszer a hátsó felni tisztítása közben magamra nem döntöttem a motort. Ebben közrejátszott mind a 250kg-ja is... Szerencsére egy apró karcolással megúszta - és a sötétkék szín miatt alig látszik, azóta szigorúan nem felejtem üresben. Érdekes módon az eset után sok tulajtól hallottam ezt a tulajdonságot :)
Mindent összevetve jó választás volt.

Hibalista

- Az oldaltámasz nem kellőképpen stabil, nem ajánlatos üresben oldaltámaszra engedni. A plexi alacsony fordulatnál zörgött, ezt megoldották a szervizben, egyébként a kötelező szervizeken kívül nem kellett hozzányúlni.

Ide hordtam szervizbe

Motorrad, Bp. Nagykőrösi út

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.