Piros F1 hangú!
Szöveges ítélet
600as motor után ültem rá, de előtte jobb lett volna! Jobban szerettem a nagyobbnál! Iszonyatosan pörgött 14e-nél szoktam váltani, de ment is rendesen! 6.ban 2 személlyel is jól ment ahhoz képest hoyg 250es volt. Végsebessége nálam 170 körül volt, marha jó volt mert amennyit forgott 6.ban annyit ment, pl 6e-nél 60, 16e-nél 160. És simán lehetett városban is 6.ban menni. 3e alatt semmi ereje nincs tényleg de utána már jó.
Fogyasztása sok volt. Karburátorral volt v.mi gond, ha meghajtottam mondjuk 140fölé 10-15percnél tovább kifogyott a karbikból a benzin és leállt. Ezután PRI-re téve a csapot pár perc után indúlt újra. Engem nem zavart túlságosan mert nem sűrűn használtam így, ezért nem kellett szerelőhöz vinni.
Nagyon szerettem a gépet!!!!
Ja a hangja egy Isten volt! Még ma is kiráz tőle a hideg ha hallok 1 ilyet!
Hibalista
- Karburátorral volt v.mi gond, ha meghajtottam mondjuk 140fölé 10-15percnél tovább kifogyott a karbikból a benzin és leállt. Ezután PRI-re téve a csapot pár perc után indúlt újra. Engem nem zavart túlságosan mert nem sűrűn használtam így, ezért nem kellett javíttatni. Bukáskor letörött a fékkar és a tükör de azon kívül a motor csodálatosan bírta a balesetet.
Ide hordtam szervizbe
Nem kellett...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |