Pillekönnyű, morcos kis dagadék
Szöveges ítélet
Hatalmas várakozás, az első injektoros GSX-R 600. Kb. 150-es pulzussal mentem a szalonba elhozni, mikor szóltak, hogy megérkezett.
Iszonyú jó motorja lett az injektorral. Vonalzóval se húzhattak volna egyenletesebb teljesítmény"görbét". 4000-ig elég harmatos, elvégre 600-as, de innentől elégjól használható, 12ezer fölött pedig nagyon morcos és pörgős.
A futóműve nem rossz, bár azóta fejlesztettek és ma már nem nagyon divat a hagyományos teleszkóp. Annak idején megállta a helyét, sőt még ma is több mint elég utcára. Versenypályára is megfelel, de már vannak jobb futóművek.
A motor kicsit dagi, széles is és nagy darab is. én 176 centi vagyok, de kicsit talán messze volt a kormány. (A mostani K6-os modellel nincs ilyen problémám. :-) ) A méreteihez képest viszont csekély a súlya - 161 kg. Ezt mára is max 1-2 kilóval tudták alulmúlni.
Összességében szerettem nagyon és szívesen élveztem volna még a vele töltött időt, ha 2 hónappal később nem sikerül porrá törnöm egy balesetben.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Reál Motorcentrum Győr
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |