A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1300 R Hayabusa 2001 (1298)

Gsx 1300 R Hayabusa 2001 (1298) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Pénisznövelő túraisten

Szöveges ítélet

Pár GSXR750 után gondoltam, kipróbálom a dagadt madarat. Vettem is 2004 őszén egy vadi új példányt. Kék-ezüst, elvégre ez az igazi hayabusa szín. Péntek este vettem át, vasárnap délután már nem motorozhattam vele, belement az 1000km. Jellemző, hogy a járatási fordulat 5500-6000, ami 160-180km/h.
Nem véletlen, hogy a Suzuki 1999 óta szinte semmit nem változtatott rajta. Sikermodell. Idézek pár véleményt:
"Figyelj már, ezt a 100-ról 150-re 1 másodperc alatt ezt hatodikban csinálod?"
"Ráülsz, becsukod az ajtót, és fél perc múlva 300-at mész. Mint egy kétkerekű Lamborghini."
Tény, hogy a 300 ugyanolyan könnyen teljesíthető vele, mint a 80. Én asszonnyal, csomagokkal is túráztam vele, de a Mátrában is izzadtam rajta.
Az egésznek 2 lényege van. Az egyik a blokk, ami olyan könnyen rázza ki magából a 138Nm-t és a 175LE-t, hogy a 2006-ban kijött ZZR1400-et alacsony fordulaton megeszi reggelire. Mehetsz vele hatodikban is 80-nal, de harmadikban is 200-al, a blokk bírja. Bámulatosan könnyed, ahogy megy. Egy 2004-es R1-el motoroztam vele sokat. 250 felett az R1 gyászosan lemaradt az M3-as pályán rendszeresen.
A másik lényeg a futómű. 300-nál olyan stabil, hogy fel sem veszed, mennyivel mész. Nagyon magabiztos leszel tőle, talán ez is a hibája, hogy nem érzed, mennyivel mész. Ez az a motor, aminek egy emelt plexivel tökéletes a szélvédelme, és kell rá a 190-es gumi, mert azzal stabil.
Sajnos fél éves volt a motor, 3800km-rel az órájában, amikor egy seggfej bekanyarodott előttem, 70-nel frontáloztam. Én a balesetibe mentem, a motor meg a kukába. Produkálta a hayabusák gyengéjét, eltört a villanyak. Ez 50km/h felett odaveszik, ha frontáloznak vele. Erre tessék odafigyelni.
Amikor már tudtam járni, vettem egy másikat, de azt meg eladtam fél év után, már féltem rajta. Visszatértem a GSXR750-hez.
Aki túrázni veszi, vegye figyelembe, hogy a doboztartó rendszer nagyon drága, érdemesebb csináltatni. Nagyon leterhelve a hátsó részt, drasztikusan megváltozik a motor, ekkor 200 felett már kígyózik. Én bőven a megengedett súly felett voltam vele, ez igaz. A régi modelleknél letörhet a hátsó segédváz.
A plexi cseréje kötelező. Vagy az MRA dupla buborékos plexijére, ezen van két kis nyílás, elkerülendő a vákumot, vagy egy túraplexire, aminek a vége felhajlított.
A sportdobtól csak gyengébb lesz alul, és zörgős a hangja, a gyári a legjobb. Tankbőr kell rá, vagy valami védőfólia, mert a ruha azonnal kikoptatja a tankot elöl az ember hasánál (már fogyózom) és a térdeinél. Talán gyenge minőségű a fényezés.
A legköltségesebb állatfajta, a hátsó gumit azonnal lezabálja. A legjobb kompromisszum nekem a Michelin Pilot Power lett. A féket érdemes fém csövekkel segíteni, mert gyárilag gyalázatosak. Ezen nem értem, miért nem változtatnak.
Aki sportmotornak veszi, ez eltévedt, ez villámgyors utazómotor. A kanyarokban egy sportgépnek csak a hátsó gumiját nézegethetnénk. Ez a motor autópályára, nyílt országutakra való.

Hibalista

- Sajnos rövid idő alatt semmi.

Ide hordtam szervizbe

Budapest, Gilice tér
Jó fej a tulaj, megengedi, hogy ott állj a motor mellett a kötelező szervíz alatt. Jó a tapasztalat.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.