A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gz 250 2004 (249)

Gz 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Őszintén és elfogultságmentesen

Szöveges ítélet

Megbízható, 180 centiig kényelmes (afelett szerintem közel lenne a lábtartó, de azt is meg lehetne oldani, én 165 vagyok, és így teljessen jó...)
Autópályára nem alkalmas, hacsak nem egy kamion mögött 80-90-el, a belsősávos előzések felérnek egy öngyilkossággal. Tartósan lehet vele 100-110-et menni, de a jellegéből adódóan a szélzaj itt már elviselhetetlen, én 90-ig használom tartósan, és így teljesen baráti a moci. A lámpánál való elindulást nem szereti, mert alul semmi nyomatékot nem tud nyújtani a blokk, így biztosan nem te érsz leghamarabb a következő lámpához, de ez a motor nem is arra van!
Olyan motorosoknak ajánlom ezt a típust, akik lassan, megfontoltan, kényelmesen szeretnek vezetni, biztosan oda szeretnének érni, ahová elindultak. Munkábajárásra, városi vagy vidéki motorozásra, túrázásra tökéletes. Gyakorlatilag az autópálya és a földút kivételével bárhol használható, ezzel a típussal élmény a túrázás, mivel száguldozni úgysem tudsz, így gyönyörködhetsz a tájban, végülis a túrázásnak ez a lényege, nem pedig a sebesség...
Blokk: 250-es, karburátoros egyhengeres (de már négyszelepes!) őskövület. Ezt a blokkot még a nyolcvanas években tervezték, szóval gyermekbetegségei már legalább 20 éve nincsenek. Végtelen megbízható, egyszerű mint a pofon. Nyomatéka nem sok, de amikor tervezték, ez még elég volt. (ugyanakkor kevés olyan motor van, ahol a teljesítmény és a nyomaték megegyezik...:-)
Váz: Alacsony üléspozíció, magas kormány, e két tulajdonság hatalmas biztonságérzetet ad, talán emiatt ideális akár kezdőmotornak is. Az összeszerelési minőség jó, ez betudható a napközbeni sziesztáknak és a légkondinak (Spanyolba szerelik az európába kapható GZ-ket). Az első sárvádő lehetne kicsit hosszabb is, talán akkor nem szórná be ennyire a blokkot vizes aszfalton az első kerék.
Futómű: A hátsó lengéscsillapítók állítható keménységűek, ha sikerül a súlyunkhoz eltalálni a megfelelő beállítást, egész jó lesz a fenekünk kényelemérzete...:-) A hátsó dobfék már a 90-es években kiment a divatból, de talán ehhez a teljesítményhez (21 LE) ez is elég lehet, mivel az első tárcsa teljesen jó. Érdemes őket együtt használni...
Gyenge pont: A merev száron vigyorgó irányjelzők, amik pont térd magasságban vannak a parkolóban... (nekem sikerült egy lendületes leszálláskor lerúgni a jobb hátsó indexet a lábam hátralendítésekor...)
Összefoglalva tehát ami hiányzik ahhoz, hogy egy kifogástalan városi cruiser lehessen: rakodóhely, üzemanyagszintjelző, hátsó tárcsafék, no és kb 10 lóerő.
Ha a fentiek tudatában vásárolja meg valaki ezt a motort, nem fog csalódni benne, abban biztos vagyok.

Hibalista

- Most márciusban egy éves a motor, szóval nem örültem volna neki, ha bármi is elromlott volna...

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Harmati, Óbuda

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.