Örökéletű kétkerekű
Szöveges ítélet
Hát, mivel kiegyensúlyozótengely nincs rajta, azért a vibrációk felérnek egy Harley-éval... a kuplung emberes, mert nem hidraulikus,mégiscsak 1135 cm3 nyomatékát kell átvinni. Max teljesítmény 117 LE 8 ezres fordulaton, nyomaték 11 mkp 6200-nél.
Ez a motor még akkor is menni fog amikor a mostaniak gemkapocsként végzik....
30 km/óra sebességről rángatás nélkül gyorsul ötödikben.Gyakorlatilag alapjárattól húz, és ha nem lenne fokozatjelző a műszerfalon, nem mindig tudnám hányadikban van.
Van azért rossz tulajdonsága is : a vibráció és a 260 kg-os súlya
amiért nem egy kanyarvadász. Ennyi.
Imádom. Nem eladó.
A fogyasztás hosszú túrán 5 liter körüli, persze az én tempómban és stílusomban...max 140 km/óra. A négy Mikuni karbit macerás belőni, de nem lehetetlen.
Hibalista
- Kilóméteróraspirál szakadás kb kétévente, egyszer kuplungbowden szakadás, mert elfelejtettem megkenni...
- A hátsó lámpa két égője közül valamelyik mindig megadja magát a vibrációnak.
- A fordulatszámmérő nem műxik, lehet, hogy csak egy dióda szállt el.
- Ennyi.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervizelem, a kedvéért elvégeztem a motorkerékpárszerelő iskolát....mit meg nem tesz az ember érte...mint egy nőért...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |