A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx-R 600 2003 (599)

Gsx-R 600 2003 (599) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Örök darab, akár versenypályán is

Szöveges ítélet

Szerintem itt nem teljesen jók az évjáratok besorolásai. Mr. TotalCar - légyszi javítsátok! 1996-2001-ig volt a karburátoros (SRAD) GSX-R 600. 2001-2003-ig a K1-el kezdődő injektoros széria, itt az évek során csak a szívatón, a kipufogón és pár apróságon módosítottak 2003-ig, de a motor lényegében ugyanaz maradt. 2004-2005-ben jött az átdolgozott változat, tök új tervezésű, immár fekete vázzal, fordított Showa villákkal és új blokkal. Majd 2006-2007-ig a törpe 600-as GSX-R. Ismét új váz, új blokk, új futómű, új tank, műszerfal, kipufogó, stb...Szóval valahogy így helyes az évjárat.
Az enyém: 2004-es (K4 modell)
A barátom el akarta adni, én venni akartam egy donort versenygépnek. 3 nap alatt lezongoráztuk az üzletet. 1 hónappal később teljes versenyfelszereléssel, rajtszámmal vártuk közösen a jó időt.
2 évet húztunk le együtt a hazai GSX-R Kupában, majd a Dunlop Trophy SST600 kategóriájában.
Nem igazán utcai felhasználásról írok, de a beszámolóm talán hasznos lehet, mivel nem hétköznapi terhelésnek tettem kia gépet és két évig zokszó és probléma nélkül tűrte. A blokknak csak csúcsminőségű olaj kell (én Castrol R4 Superbike-ot, vagy Motul 300 V-t ajánlok) rendszeresen cserélve és nincs gond. A futóművét pályára keményíteni kell kicsit, ha valaki 100 kg körüli, akkor érdemes rugó cserén elgondolkozni. Mesésen jó a váz is és az egész gép meglepően jól tűri a strapát. Célegyenesben 3-4-et váltunk felfelé, eközben ha pozíciókért harcolunk néha be-be csúszik hogy tiltásig forog a gép. (egyébként ez tök nagy élmény a pálya szélén álló nézőknek, mikor 220-230-cal elhúz a gép és 5.-ben tiltáson dadog :-D )
A fék közismerten nem a csúcs kategóriába tartozik a Suzukinál. Az az igazság, hogy szerintem utcára nincs vele semmi baj és még a pályán is teljesen használható. Kicsit túl van lihegve ez a "probléma". Az tény hogy fém fékcsvel határozottabb a nyomáspont, de nem igaz, hogy enélkül használhatatlan. Versenyen nekünk nincs idő a körúti kávézó előtt hangosan mérgelődni, hogy "b...ki a szar Suzuki fék kevés az én tempómhoz"... Mi ilyenkor csak jobban rámarkolunk, vagy kicsit csúszva engedjük be a kanyarba a gépet. Szóval ezt én nem hoznám fel gyengeségnek vagy problémának.
A teljesítményét elég jól adja le a motor, de 2004-től már pörgősebb blokkot építettek a japók, ezért 9-10 ezer alá nem nagyon érdemes engedni a fordulatot, ha száguldozni akarunk. Igaz hogy így 2x annyit váltunk mint egy ezresen, de hát elvégre majdnem csek fele akkora a 600, meg nekem így jobban is tetszik a vezetés, ráadásul pályán kb. 1-1,5 másodpercre marad csak le a literes gépek mögött.
Nem dárga az alkatrész és a gumi, szerintem egész megfizethető kategória a 600-as. Suzuki lévén pedig különösen. (Honda vagy Yamaha alkatrészek áraitól néha sokkot kapok.)
2 év versenyzés alatt 3x estem a géppel, nem lett különösebb baja (bukógomba, karbon védőalkatrészek persze voltak rajta) és egyik barátom örömmel és teljes bizalommal vette meg tőlem. Ő utcán és pályán is használja és neki sem volt még vele gondja, eddig 7000 km-t tett bele. Megfelelő karbantartás mellett szinte elpusztíthatatlan gép.

Hibalista

- még az előző tulajnál a szériahiba: szekunder fojtószelepsor
- Ezt garanciában cserélte anno a Suzuki
-
- Nálam semmi baja nem volt, pedig kapott szegény rendesen

Ide hordtam szervizbe

Reál Motorcentrum Győr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.