Öreg rizsrakéta nem vén...
Szöveges ítélet
A hibalista láttán felmerül, hogy miért vettem meg?
1. Ismertem a típust, már a lehetséges tanulómotorok küzül is az öreget választottam. A tanulógépben 150000km volt blokk megbontás nélkül.
2. Olcsó volt, volt rá 2 év műszaki és a hibái sem tűntek ijesztőnek
a külleme pedig a korához képest gyönyörű volt! Gyári fény 20 éves motoron!
Mai szemmel viccesen hangozhat 65 lóerő de ne felejtsük el, hogy akkoriban nem volt divat felfele hazudni, meg főtengelyen laborban mért adatokat írogatni. CBR600-as cimborák is elismerően bólogattak egyegy próbakör után. Nagyon jól fordul, a futómű állítható (hátul előfeszítés 5 fokozatban, elöl csillapítás 4 fokozatban) Kényelmesen el vagyok rajt a majd két méteremmel, de szélvédelemből az idomzat ellenére nekem nem sok jut. 7000-es fordulatig nyomatékos, de nyugodt túramotor, onnantól, mintha másik motorra ültél volna át, még én se hittem volna. A hangja pedig isteni! Erre még nem nyomta rá bélyegét a környezetvédelem.
Alkatrész minden van hozzá és olcsón(sokszor a gyári a legolcsóbb, csak bírd kivárni mire megjön)
Ajánlom mindenkinek aki szeretne egy olcsón fenntartható all-roundert, de jól nézzétek meg mire adtok pénzt!
20 év nagy idő, bár a hengerfejet levéve meghökkentünk, hogy a hengereken semmi jelentős kopás sincs! Hiába, ez még anyagból van!
Hibalista
- Az állapot ahogy vettem: Rugóstag kuka, kuplung elcsúszkált, egyenetlen járás, bal karbiból ömlik a benzin, önindító néha megakad, km-óra nem megy. Beégett kipuszelepek a vmelyik előző tulaj által megfelelő hozzáértés nélkül ácsolt 4:1-be kipuszörny miatt.
Ide hordtam szervizbe
Öcsém motorszerelő.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 69000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |