A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 550 1983 (550)

Gsx 550 1983 (550) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Öreg rizsrakéta nem vén...

Szöveges ítélet

A hibalista láttán felmerül, hogy miért vettem meg?
1. Ismertem a típust, már a lehetséges tanulómotorok küzül is az öreget választottam. A tanulógépben 150000km volt blokk megbontás nélkül.
2. Olcsó volt, volt rá 2 év műszaki és a hibái sem tűntek ijesztőnek
a külleme pedig a korához képest gyönyörű volt! Gyári fény 20 éves motoron!

Mai szemmel viccesen hangozhat 65 lóerő de ne felejtsük el, hogy akkoriban nem volt divat felfele hazudni, meg főtengelyen laborban mért adatokat írogatni. CBR600-as cimborák is elismerően bólogattak egyegy próbakör után. Nagyon jól fordul, a futómű állítható (hátul előfeszítés 5 fokozatban, elöl csillapítás 4 fokozatban) Kényelmesen el vagyok rajt a majd két méteremmel, de szélvédelemből az idomzat ellenére nekem nem sok jut. 7000-es fordulatig nyomatékos, de nyugodt túramotor, onnantól, mintha másik motorra ültél volna át, még én se hittem volna. A hangja pedig isteni! Erre még nem nyomta rá bélyegét a környezetvédelem.

Alkatrész minden van hozzá és olcsón(sokszor a gyári a legolcsóbb, csak bírd kivárni mire megjön)

Ajánlom mindenkinek aki szeretne egy olcsón fenntartható all-roundert, de jól nézzétek meg mire adtok pénzt!
20 év nagy idő, bár a hengerfejet levéve meghökkentünk, hogy a hengereken semmi jelentős kopás sincs! Hiába, ez még anyagból van!

Hibalista

- Az állapot ahogy vettem: Rugóstag kuka, kuplung elcsúszkált, egyenetlen járás, bal karbiból ömlik a benzin, önindító néha megakad, km-óra nem megy. Beégett kipuszelepek a vmelyik előző tulaj által megfelelő hozzáértés nélkül ácsolt 4:1-be kipuszörny miatt.

Ide hordtam szervizbe

Öcsém motorszerelő.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 69000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.