Olcso es gyors megoldas helyvaltoztatasra
Szöveges ítélet
Igazabol soha sem ismertem ki magam a motoroknal. Föleg ha azt nezem, hogy inkabb autobuzi vagyok. Ez azert fontos, mert igy kezdetm el varosi/ elövarosi közlekedesre motort(?!) -sokkal inkabb eszközt- keresni.
A döntesemet nagyban befolyasolta, hogy kijött a TotalBike-on egy cikk az uj Adress-röl. Sajnos kiprobalni nem volt lehetösegem, igy olvastam/neztem egy jo csomo tesztet. Mindegyikben aradoztak rola. Kicsi, fürge, keveset eszik, Suzuki (fontos volt, hogy nagy gyarto adja hozza a nevet -szervizekkel es stb..) es olcso.
Nekem ez eleg volt. Megrendeltem.
Rendeltem hozza meg gyari boxot es belsö csomagterboritast.
A box tuti mert belefer egy sisak plusz jopar dolog. Parnazott az oldala, igy az utas neki tud dölni ugy, hogy kenyelmesen tartja, nem pedig nyomja a hatat. Az üles alatti csomagterboritast is hasznosnak talaltam. A dolgok nem vagodnak ide- oda a müanyagnak, ha utazunk. Ja es ide is befer egy teljes ertekü sisak.
Szoval... Adott egy 110ccm-es robogo, ami ugy nez ki mint egy olcso 50-es. Igen ugy nez ki. Es tenyleg: kicsi es szük. Amugy a kidolgozas a motorhoz arahoz kepest jo. Mondjuk egy orat el tudnek kepzelni rajta. Föleg, hogy elövarosi közlekedesre szantak. Mindegy. Viszont van allofek! Az ember bekattintja es all a pirosnal, miközben nyomkodja a telefonjat, vagy csak bambul. Orat meg ugy is hordok.
Nade forgalom. Amit az elöbb emlitettem, hogy hogyan is nez ki a motor. Föleg akkor, ha nem latjak a rendszamtablat bevagnak elem, egyaltalan nem respektalnak. Nem is ertik sokan, hogyan erkeztem meg olyan gyorsan a seggükbe. De sebaj, mert a motor olyan szük, hogy ugy el lehet lavirozni az autok között (legnagyobb dugoban is), hogy ihajj'. Ja es dinamikus. Föleg azota, hogy egy visszahivasos akcioban kicsereltek a rögzitöcsavarjat a Variomatic-nak. A 125ccm-es gepekekkel tökeletesen tartja az iramot, söt sokszor gyorsabb is naluk. Valami uj, csapagyas megoldast hasznaltak a hajtokarnal, igy nagyon gyorsan fel tud pörögni.
Ket szemellyel persze mar idezöjeles a dinamizmus, ilyenkor nem megyek a piros lampanal az elsö auto ele. Inkabb egyszemelyes motor, mintsem kettö. De varoson belül ket embernek is kielegitö. Megegyszer: befer ket teljes ertekü sisak!
Örülök, hogy ez mellett a motor mellett tettem le a voksomat. Mert több penzt sajnaltam volna kiadni erre. Mert sajnaltam volna a kiadott penzt, ha folyton elromlana. Mert nem tudnam elvezni, ha csak csorognek, nem pedig csapatnek a forgalomban. De igy!
Ha ujra hasonlo elvarasok alapjan vennek motort (es ujra szarnek a prestigre) ugyan ez mellett a motor mellett kötnek ki.
Evente egyszer viszem, szezon elött szervizbe, ott megcsinaljak az eves müszakit is. Ez igy összesen 180 €/ev. Azon felül 6 €/ho a biztositasa. Telre ki se jelentem..
Csak ajanlani tudom.
Hibalista
- Uj kora ota 3 visszahivas volt rajta:
- Gazbovden csere
- Gyujtaskapcsolo csere
- Variomatic rögzitö csavar csere
-
- Ezen kivül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki 2Rad - Graz
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Honda Hütter - Graz
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | - | Következő motorja? | - |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |