Olajfogyasztásból 0, egyébként szín 5-ös!
Szöveges ítélet
Első nagymotorként olcsón került hozzám, el volt hanyagolva műszakilag, miután rendbehoztam, imádtam vele motorozni!!! 3 évig használtam, persze nem hiba nélkül mert egy közel 20 éves gépről van szó, néha bütykölgettem, de egy igazi motorosnak tudnia kell mi van alatta. Egyébként csak jót mondhatok rólla, a külleme viszonylag modern sokan kérdezték, hogy új e. Az űléspozíció nekem nagyon kényelmes ( 183cm vagyok). A futómű csaknem tökéletes, túrára kényelmes és lábtartóig lehet dönteni, ( szerpentinen isten, két személyel is) a fogyasztás nem ment 6l fölé. Az olaj hűtésű blokk jó csak kissé zajos. Rakattam rá két "maszek" sport dobot, valami iszonyat hangja lett a gépnek ( meghajlok készítőik előtt ). 140 nél a motor eléggé vibrált, de nekem 120 az utazó tempóm ígyhát nem igazán zavart. A motor pörgős, a teljesítménye jó, az olajfogyasztas 0, még egyszer, 0!!!
Egy szóval, ha ennek a tipusnak minden példánya ilyen akkor csak ajánlani tudom!!!
Hibalista
- Hiba inkább csak a karbival volt, néhányszor elkoszolódott és olyankor az a henger kihagyott. A síbertű elkopott, ezért egyenetlenűl járt. Elszakadt a kuplung bowden, a szerpentinen, 50 km kuplung nélküli váltással haza ( három ezer alatt nincs különbség).
Ide hordtam szervizbe
Magán szervíz.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 90 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |