A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 650 S 2005 (656)

Gsf 650 S 2005 (656) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Okos guruláshoz kíváló partner!

Szöveges ítélet

196 cm magas vagyok, kezdő motort kerestem, de 600cm3 alá nem akartam menni, nehogy hamar kinőjjem. Kényelmesebb fejidomos túramotort kerestem elfogadható áron, hitelre. Elsőre a CBR600F vagy FZ6S tűnt szépnek, de kezes kellett volna a hitelhez, azt meg nem akartam, utólag kiderült, hogy a magasságom miatt a CBR-en az oldalidomba verem a térdem. SV650 is nagyon tetszett, csak azon meg a sportos lábtartó miatt görcsölt a hosszú lábam :)
Mivel Yamahánál és Hondanál nem találtam nekem megfelelő finanszírozást, Amargonál szemeltem ki egy használt GS500-at, bementem, srác egyből barátságosan fogadott, körbevezetett, dumált velem. Jó eladó volt, mert megérezte, hogy a marketingszöveggel engem nem fog meghatni, nem is próbálkozott.
A legnagyobb riszpekt azért jár neki, mert látta, hogy tanácstalan vagyok és nem azt mondta, hogy suzuki a legjobb, hanem azt javasolta, hogy azt vegyek amin jól érzem magam, a 4 japán márka közül egyikben se fogok csalódni.
Ha már ott voltam, ráültem a DL650-re és a 650-es Banditra, úgy dumáltunk vele, neki milyen motorjai voltak, én mire szeretném használi. Zárás után 20perccel még ott voltam egyedül a szalonban, nem zavart el, pedig tudta, hogy a fazer jobban tetszik nekem mindennél.
Rá egy héttel visszamentem, mert láttam náluk egy használt 600as Banditot, ott kiderült, hogy már elindították rá a hiteligénylést (hála égnek), majd visszantem még1x ráülni a K6os banditra, nézegettem a K7est, majd rá megint 1 héttel, amikor már megjött a következő fizum, bementem, hogy egy 650es K6-os banditot szeretnék, a srác kicsit meg is lepődött. Nagyon rugalmas volt, mondtam neki, hogy mi kell nekem a teljes funkcionalizáshoz, valami extra legyen közülük, mert tudom hogy a 2007 tavaszán a suzuki adja a 100.000 Ft kedvezményt a motorra, valamit megpróbálhatnának ők is ;) Hát jó boltot csináltam, tudta, hogy ha csak 1 extrát ad, azt bárhol máshol is megkaphatom.
Ja, az utolsó oldskul levegő-olaj hűtéses szériáról van szó, a Bandit 2007-től vízhűtéses és injektoros, valamint 10 kilóval nehezebb.

Amikor megjött, félve ültem rá, a tanuló motorom egy 400as Impulse volt, Bandit 2x erősebb. Hamar megbarátkoztam vele, a bejáratást nem is kellett volna előírni, úgyis paráztam a teljesítményétől :)
Akkor a tények:
-elfér a lábam
-elfér a 47es tappancsom (haver CBF-én ha az első lábtartóra tettem a lábfejem, a hátsóig elért a sarkam)
-kényelmesen, nem hasalva utazhatok rajta
-budapesti dugóban még ekkora tömeggel is lehet ügyeskedni a dugóban
-kisebb gödrökön (értsd kátyú) át tud menni egész jól, de a buckák kellemetlen érzést nyújtanak, főleg utassal ütnek nagyot
-csuklóm nem fájdul meg 200 km után se
-utas kényelmesen elfér, jól párnázott az ülés, elég széles is, lábtartó is eléggé lent van, nem kell a hóna alá tenni a térdét
-aszfaltra való, offroadra rövid távon se jött be, tapasztalabbaknak biztos jobban menne, de szerintem nem erre való :)
-a nyomaték bőven elég, városban egyenes úton már lehet döcögni 6-ban, országúton csak akkor kell visszaváltani, ha gyorsan akarok befejezni az előzést. Persze amikor 2hengeresek mögött megyek, látom, hogy többet váltogatok a kanyargós hegyi utakon, de az sose baj.
-a világítás este kicsit kevésnek bizonyul, 90nél már kellene a reflektor, de inkább "felvezetőautót" használok. Biztos lehetne feljebb állítani
-csomagtartóba egy esőruha se fér el, én a pesti körülmények miatt egy 3,5 kilós 1,5 méter hosszú, 1cm szemátmérőjű láncot hordok magammal, méretes lakattal. Láncsprayből csak az 50 ml kiszerelés fér el, a 400as nem (a kettő közt még nem láttam)

Fogyasztás:
-iszonyatos Pesti dugóban, ahol kezdőként nem mertem elmenni a kocsik közt és sokat csúsztattam a kuplungot a fogyi 6 literrig tudott max felmenni
-vegyes használatban 5 liter szokott lenni hátul 46lityós topcase dobozzal, ebbe belefér a kisebb városi szlalmozás, városon kívül 110-120as utazó sebesség, egy-két csutkagázos előzés és egyenes úton kicsit-jobban-húzás

Kicsit aggódtam, mert a váltó elég hangos, de mindkét szervízben megnézték, semmi baja, ilyen a Bandit, határozottan kell váltani és teszi a dolgát...innentől kezdve nem érdekel, hadd csattogjon :)

A 6000 km alatt 1x a kulcsot a kormányzár álláson túlforgattam, munka végére a parkolólámpa leszívta az aksit, más negatív tapasztalatom nincs. Egyszer 2 hét állás után sokat kellett indítózni, de elindult...:)

A bordó váz és ezüst fényezés miatt sokan megnézik, motorosok közül is többen nézik 1250-esnek.

Ha túrázáshoz keresel motort, ajánlom a 650-es banditot, állatkodásokhoz nemtom jó-e én mindig két keréken közlekedtem vele, gyanítom, hogy a 207 kiló miatt erre a célra más eszközt kell keresni.

Én az "okos gurulás" híve vagyok, ha ésszerű közlekedésre kívánod használni a géped, kezdőként is jól elleszel...csak nem kell próbálgatni egyből mit tud a motor...én 6000 km után se tudom...nekem biztos eleg lesz egy darabig, a 6éves hitelkonstrukció miatt nem szándékozom lecserélni, remélem otthonteremtés miatt se kell tőle megválnom!
Ha nyerek a lottón és már nem tudok mit kezdeni a pénzzel, akkor lehet vennék egy XX-et, VFR-t, FJR-t, de egyelőre ragaszkodom a Bandithoz.

Ha suzukin töröd a fejed, próbáld ki feltétlen valahol, majd menj dumálni/alkudozni az Amargoba:)

Hibalista

- semmi
- 1000-es szervíz: olaj és olajszűrő
- 6000-es szervíz: olaj és olajszűrő
- mindkettő 22.000 körül kijött munkadíjjal

Ide hordtam szervizbe

Amargo. Náluk vettem a motort 1000-es szervízen náluk volt a paripa, értik a dolgukat, kérdezés nélkül elláttak jótanácsokkal (első motor), amikor átvették szervízre a gépet megkérdezték milyen a tapasztalatom vele, mit állítsanak, van-e valami rendellenesség.
Sajnos 10.00-18.00 közt vannak nyitva és csak munkanapokon, csak ezért váltottam 2. alkalommal (és ezért csak 9).
A szervízelés alatt ott megvárhatom a gépet, illetve vihetem előtte nap, mehetek érte másnap, ha az jobb.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

FullGas. Ők este 19 óráig nyitva vannak, szombaton is be lehet hozzájuk menni. Nem kérdezték meg van-e valami baja a gépnek és hogy állítsanak-e valamit, nekem kellett mondani, mielőtt elrohant a szervízvezető. AMikor vittem a gépet akkor épp egy srác háborgott, hogy 1 hét alatt se rakták fel a bukócsövét, nekem a beszélt időre megvolt a motor. A feladatukat elvégezték, de fontosnak tartom, hogy megkérdezzék az én véleményem a motorról.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.