Nyomatékhegyek - tartós kiszerelésben
Szöveges ítélet
Annak idején jó áron adták, így ez lett az első 0 km-es motorom. Elsőre rémísztően erősnek tűnt, de hamar megszokható, rendkívül jól kezelhető a 100Le/98Nm és mivel a nyomaték maximumot 4500-nál leadja nagyon ritkán pörgetem 6000 fölé, ilyen motort nem is láttam másikat.
Kötelező csomagtartót és dobozt venni rá, de ami a legfontosabb egy túraplexit, így elnyűhetetlen túrázó lesz, de a városban is igen jól megállja a helyét a kompakt felépítésnek köszönhetően.
Igazi retro a külseje, emlélkszem az első évében mindig dícsértek, hogy milyen szép állapotban tartom. :o)
A gumival is takarékosan bánik, az első set elment 16000 km-et, pedig gyorsulgattam sokat, igaz nem voltam soha ringen és nem vagyok az aki a motort a spiccen használja.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Amargo
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |