A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

VX800 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NYOMATÉK és EGYÉNISÉG

Szöveges ítélet

Mindig is a cruiser-ek vonzottak.
Az első nagymotorom egy sor4-el szeretlt Honda Nigthawk volt. Itthon 3-4 db volt belőle, mindenki megnézte. Viszont alkatrész beszerzés egy rémálom volt. Szóval miután kölcsönadtam egy ismerősnek és csörgő motorral hozta vissza el is kellett adnom jóval értéken alul.

Tudtam hogy a következő V2 lesz. Csak ilyet kerestem, mert nem szeretem a kapcsolgatást. A nyomatékot és az egyéniséget annál inkább. Na ezt a kettőt megtaláltam a VX800-ban. Alkatrészt inkább e-bayről lehet hozzá kapni. Itthon csak az alap cuccokat. Ebben hasonlít elődjére, de ez azért van, mert itthon nem elterjedt típus. Talán ezért is olcsóbb jóval mint amennyit megérne bármelyik VX8000.
Nem kezdő motor, ha jó karban van kiudrik alólad. Vagy megtréfál kanyarban. Kardán+V2 odafigyelést igényel. Mondhatni nehéz motor (240Kg), de az én 103Kg-al lehet kezelni.
Két személlyel és csomagokkal megpakolva is megállja a helyét.
Ha nem lett volna úgy lelakva mikor megvettem tutira nem kellett volna szerelgetni. Nagyon ki van találva. Teljesen megbízható gép. Csak benzin legyen benne.

Fogyasztás? Pontosan X. Nagyjából 7L/100km, de nem igazán érdekelt. Élményt kerestem nem spórolást a motorozásban. Arra ott a robogó.

Szóval annak ajánlom aki szereti az egéniséget, a nyomatékot, a V2-t.
Sajnálom, hogy nincs itthon több belőle. Igazán több figyelmet érdemelne a típus...

Ha éppen ilyet nézegetsz a használtautón csak bátorítanálak. Nem fogod megbánni.

Hibalista

- Az előző tulaja inkább csak hajtotta, szóval úgy vettem meg hogy akadt rajta javítgatnivaló bőven. Az alábbi összegek csak az alkatrész árak e-bayről.
- - Km/h spirál 10000Ft
- - benzincsap tömítéskészlet 10000Ft
- - szűrők + gyertya csere (ezek vannak itthon is) össz 9000Ft
- - fékbetét cserék 25000Ft
- - első teleszkóp felujjítás 30000Ft
- - újrafényezés helyett én a dekorfóliát választottam. A teljes motorra a fólia 20000Ft volt
- - riasztót is építettem bele (hobbiból mert műszerész vagyok) 5000Ft
-
- A karbitisztítást, a szinkront, a fóliázást és az összes többi szerelést is magam végeztem. Úgy gondolom, hogy ezzel csak javul a kapcsolatom a géppel ami aztán a seggemet cipeli. :D

Ide hordtam szervizbe

SK

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? CB550SC Nighthawk Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.