A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 750 F 2006 (750)

Gsx 750 F 2006 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem divat tipus, de nem bánod meg

Szöveges ítélet

Mint a címben is irtam, hogy nem egy divat tipus, (nem is tudom miért? talán a rongyrázás az oka), mert aki ilyet vesz álltalában szereti, kinézetre egy kicsit konzervatív egy mai sport motorhoz képest, és robosztusabb is, és a teljesitmény adatai sem olyan egetverőek, de amennyivel olcsobb annyival nem rosszabb (söt). Meg aztán ki az aki 180 Le-t ki tud motorozni (mese... vagy hullajelölt), ez 93 le-s, súlyához képest könnyen kezelhető mozgékony motor, átlagos fogyasztású, de elég megbizható, kiforrott szerkezet. Azon kevés tipusok egyike amin kényelmesen tudok túrázni a magam 110 kg-jával, és 190 centijével, erre abszolult ideális, de ha kell 240 fölé is lehet zavarni, bár én inkább kanyarmotoros vagyok, ritkán tekerek 130 km/ó felett. Nem rég van nálam, szezon után (összel) vettem, igen kedvező áron, most március van, 1400 km-t mentem vele, de nagyon megszerettem. Kifejezetten kényelmes, magas nyomatéku motor, széles a teljesitnéntartománya egy fokozaton belül (ez azt jelenti hogy nem kell sokat kapcsolgatni: pl 3.-ban 40-170-ig húz), a négy henger a 16 szeleppel szépen duruzsol, bár az alapjárata kicsit egyenetlen. GSXR-eket meghazudtoló a kanyarstabilitása, ha megtanulod vezetni. A használata több észt,- és higgadtságot igényel mint egy kissebb kategóriás motoré, én is megleptem magam már néhányszor. Teljesitményét ennek sem motorozom ki egészen. Környezetemben még kettö ilyen moci van, az egyik 6 000 Km-t, a másik pedig 16 000.-Km-t futott a jelenlegi gazdáiknál de mind a kettö imádja ( most már én is). Hibájának talán a váltóját irnám, kicsit darabos-kemény (persze ez is kategóriájában értendő), néha a kuplunggal rá kell segiteni, föleg ötödikböl- hatodikba váltáskor szoktam tapasztalni. Összességében szerintem remek motor, nem tulbonyolitott szerkezet, sima lég- és olajhütés (ennek hátrányát én nem találtam), kevesebb meghibásodási lehetőség. Gondolom nem véletlen hogy igen régóta gyártják, ezek szerint bevállt. Aki nem divatmotoros, de szeretne egy jó teljesitményü kellemes menettulajdonságu, MEGBIZHATÓ motort, annak mindenképpen ajánlom ezt a típust. Nekem ugy néz ki hogy bevállt.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki hollos-ujpest

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 3600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1400
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.