Nehéz bicikli
Szöveges ítélet
Nos nehéz tárgyilagosnak lenni mert nagyon szerettem. Rohadt nehéz amíg nem emeled fel a lábad a földről. aztán olyan mint egy bicikli. Komolyan , az alacsony súlypont és a 19"-os elsőkerék miatt vagy ellenére (ezt sosem tudtam eldönteni) mert az egyenesfutás is jó szal nagyon kezelhető. A dinamikája jó , sornégyeshez képest meglepően nyomatékos. Persze a karod nem fogja letépni és nem áll kerékre egy kövér gáztól de ez a nyolcvanas évek. A mátrában (mit mondjak megnéztek)kis bátorsággal és nem elfelejtve , hogy ez nem zxryzfgsxrcbr meglepő tempókat mentem (mondjuk adrenalinban nem volt hiány). A feleségemet egyszer elvittem az apóshoz (kb. 105 km) vissza vonattal akart jönni. Különben egyedül kényelmes (183cm,95kg) viszont az űlés alatt csak egy koton fér el. Többnyire egynapos túrákra használtam , 1-1,5 óra után rohangáltak a hangyák a kezemben, ja kérem a golyóscsapágyas főtengely már csak ilyen. Cserébe szinte örök életű. A kihajtás kardános ezzel nem lesz gondod mert a 850-ét dobták bele , ha elromlik akkor már mással is gáz van. Mivel nem volt ilyen kategória ezért ide írom az előző motorjaim: Junak M10 1963, sok MZ , ETZ , Pannónia. Nem ezért szerettem hiszen tulajdonjog nélkül sok gixxert toltam de még azok után is örömet okozott!
Hibalista
- Miután megvettem jött egy hengerfej felújítás. Sajnos a nyolcvanas évek öröksége az alumíniumötvözet szelepvezetők. Na ezek kopnak. Harminc rugóból megvolt , síkolással és egy haverszerelő közbenjárásával.
Ide hordtam szervizbe
Én+"haverszerelő"
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 41000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |