A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 650 G 1981 (650)

Gs 650 G 1981 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nehéz bicikli

Szöveges ítélet

Nos nehéz tárgyilagosnak lenni mert nagyon szerettem. Rohadt nehéz amíg nem emeled fel a lábad a földről. aztán olyan mint egy bicikli. Komolyan , az alacsony súlypont és a 19"-os elsőkerék miatt vagy ellenére (ezt sosem tudtam eldönteni) mert az egyenesfutás is jó szal nagyon kezelhető. A dinamikája jó , sornégyeshez képest meglepően nyomatékos. Persze a karod nem fogja letépni és nem áll kerékre egy kövér gáztól de ez a nyolcvanas évek. A mátrában (mit mondjak megnéztek)kis bátorsággal és nem elfelejtve , hogy ez nem zxryzfgsxrcbr meglepő tempókat mentem (mondjuk adrenalinban nem volt hiány). A feleségemet egyszer elvittem az apóshoz (kb. 105 km) vissza vonattal akart jönni. Különben egyedül kényelmes (183cm,95kg) viszont az űlés alatt csak egy koton fér el. Többnyire egynapos túrákra használtam , 1-1,5 óra után rohangáltak a hangyák a kezemben, ja kérem a golyóscsapágyas főtengely már csak ilyen. Cserébe szinte örök életű. A kihajtás kardános ezzel nem lesz gondod mert a 850-ét dobták bele , ha elromlik akkor már mással is gáz van. Mivel nem volt ilyen kategória ezért ide írom az előző motorjaim: Junak M10 1963, sok MZ , ETZ , Pannónia. Nem ezért szerettem hiszen tulajdonjog nélkül sok gixxert toltam de még azok után is örömet okozott!

Hibalista

- Miután megvettem jött egy hengerfej felújítás. Sajnos a nyolcvanas évek öröksége az alumíniumötvözet szelepvezetők. Na ezek kopnak. Harminc rugóból megvolt , síkolással és egy haverszerelő közbenjárásával.

Ide hordtam szervizbe

Én+"haverszerelő"

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1983
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.