A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

DRZ 400 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon megbízható Enduro.

Szöveges ítélet

Mindig is szerettem volna egy DRZ-t, így mikor eladtam a TDM 900-at, mivel alig használtam, akkor megvettem a kis dörzit. A motor már a próbakör után megtetszett, egyből összeszoktunk. Az ereje nekem nagyon elég volt. Alulról is nagyon nyomatékos volt. Volt hozzá supermoto szett is, ezzel nagyon jókat lehetett városban és max 100km es távokon közlekedni. Mivel gyárilag nincs kilométeróra ezért vettem rá egy Koso műszerfalat. Az ülés az nekem 50km után már nagyon kényelmetlen volt, mivel 100 kg felett vagyok, így rájöttem, hogy ezzel nem kell túrázgatni. Meg hiába az 50 lóerő és SM szett, kint közúti használat során sajnáltam kínozni, ez nem közútra való, mert ott hamar szét fogod hajtani. Ezután csak endurozáshoz használtam. Itt nagyon elég volt az ereje. A gyári 14/47 es átvétellel még a 100 kg-m alatt is jött fel egykerékre. Vettem hozzá hűtő védőt, oldaldekni védőt. Ezek alap dolgok, mivel ha elesel akkor ezek sérülnek. Ezután voltam vele az erdélyi hegyekben is. Ott is meglepően nagyon jól megállta a helyét. Az alulról jövő nyomatéka bármilyen hegyre felvitt. Amíg használtam semmilyen hibája nem volt. Olajat, szűrőt, fékbetétet és láncszettet és gumikat cseréltem rajta. Nagyon szép gyári hangja volt, semmi csörgés vagy kopogás. Endurozáshoz a legjobb. Egyetlen hátrányuk, hogy mostmár mind kezd kiöregedni, lassan előjönnek a 15 év használatából eredő anyagfáradások és mostanra szinte mindegyiket fel kell újítani, ami pár százezer forint. Én is csak ezért adtam el, mert már eljár lassan felettük az idő. Lecseréltem egy fiatal KTM 450 excre. Amit remélem nem fogok megbánni.

Hibalista

- Az első komolyabb enduróm.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam, olaj és szűrők és kopó alkatrészek cseréje Ezeken kívül soha nem romlott el rajta semmi.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? TDM 900 Következő motorja? 450 EXC
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.