nagykirály streetfighter
Szöveges ítélet
B King-már a neve is jó érzéssel tölt el. -Annak ellenére, hogy Ő kb. a 15.motorom, feledteti az első, az első új,az első 100 lóerős, az első 250 feletti tempónál is húzó (és sorolhatnám)felett-mellett-néha alatt-érzett örömet,-szóval annyi élményt ad, hogy (persze érzem,rózsaszín ködben,de kimondom:) SOSE KELL NÁLA JOBB!!! Pedig nagyon nem akartam még egy hitelt (szopósodjon is meg minden bank,most 40 helyett 61 EFt-ot akarnak),sem nem hiányzott egy 6. motor a szuterinba-mentségemre 1-1 a gyerekeké!(az asszonynak meg ennél egyszerűbben érthető dolgokat sem vagyok képes elmagyarázni),de egy barátom elhozott egy tesztpéldányt -áldassék érte és bameg-s azzal végem volt.Esztergomi lévén, s mert dolgoztam náluk Hamamatsuban, utálom a suzukit-hosszú történet.de a B King az nagybetűs! Az első pillanattól mindig érzem azt,hogy ekkora erőt és tömeget ilyen kezelhetővé tenni az csoda.Van egy XX -em,és egy F650st-m is,de az st-t sem könnyebb dönteni (pedig mínusz 100 kg, és a BMW is mánia nálam),és a Honda futóműve és egyenesfutása sem jobb, pláne gyengébb minőségű úton.Évekig vártam az állandóan ígért YY-t, VFR1200-t,de jaj "a szerelemnek múlnia kell".Persze vagyok akkora kö.ög,hogy az újat is kritizáljam:a szélvédelem csopperes,még a jópofa ,de csak tenyérnyi gyári plexivel is,és 3000
km-nél többet nem bírnak sem az egyébként nem is túl jól tapadó gyári Dunop Qualifierek,sem a( valamivel jobb) jelenlegi 208RR-legalábbis alattam (+100kg).Ám a Two Brothers dobok!!!Optikailag(szerintem),hangra(a kevésbé boldog többiek) és teljesítményben akkorát dobott! A szuterinban az évek óta kontakthibás neonok újra világítanak,úgy rezonáltatja a levegőt. Pacemaker helyett is jó lehet! szégyen vagy sem már a Kinget is eldobtam,de tény,hogy a 200-as gumin rövidebb úton gyorsul, mint a 120-ason megáll. pláne a kátyus szentlászlói úton, ahol satun pattogott az eleje is nemcsak a hátulja. szerencsére a lábam sokat elvett a szalagkorlát ütéséből a motortól,s pár hét alatt gyógyult. A fogyasztását nem tudom 8 liter fölé vinni,(az XX 14 litert is ivott, ha olyan tempót mentem, mint a Királlyal mindig
).Gyermekeim is imádják,de ha Velük megyek, mindig magamhoz kötöm őket,nehogy egy gyorsulás vagy kerekezés rosszul végződjön-persze mindent sokkal óvatosabban olyankor! Szervizelni helyben" Prop-tech Csabiéknál" a legjobb nekem,azon túl, hogy profik, a hozzáállásuk is jó. Ma dec. 7 vasánap, de süt a nap,kb +5 fok és száraz ut. mit fogok ma csinálni ? Mivel nincs rovata, csak a Busához tettem,lécci orvosoljátok ezt Károsok.
utóirat:rövidebb váltójának és jobb nyomatékának köszönhetően kb200 méter-150 km/h ig a Busát is üti hihi
minden motorosnak széles jó utat üdv B
Hibalista
- 4000km után a kuplung csavarjai kilazultak,és mire hazaértem, már kicsit a deklit marták belülről,de gyorsan orvosolták
Ide hordtam szervizbe
Csunderlik Csaba márkaszervíze Esztergom
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |