A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 1400 2003 (1402)

Gsx 1400 2003 (1402) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nagy voltál!!!

Szöveges ítélet

Minden normális ember vágyik a motorozás után, csak van akinek elég a tengerparti mopedkölcsönzés (ill. azzal hitegeti magát, hogy elég neki) és van aki tartós kapcsolatra vágyik ezen a területen is. Én a GSX-1400-esem birtokbavételével eljutottam ez utóbbi állapotba és ez nagyrészt Suzuki Full-Gas-os tulajnak (vagy ügyvezetőnek, már nem tudom) E. Tamásnak (diszkréció nem körözés) mint „házasságközvetítőnek” köszönhető. Az történt, hogy kíváncsiságból rá rákérdeztem nála 2003 szezonvégén, hogy mennyibe fájna nekem egy átnyergelés egy „traktorlámpás” GSX-750-ről egy természetesen szintén „traktorlámpás” Bandit 1200-re. Erre tett egy visszautasíthatatlan, meseszerű ajánlatot egy 1400-re: Jó áron beszámítás+10-15% -os kedvezmény a listaárból. Rövid gondolkodási idő után, belementem. Persze egy kicsit izgultam, hogy esetleg szemtengelyferdülése van és máshoz beszélt, de szerencsémre nem. Érdekes ilyen azóta se fordult elő velem és bár az átvételkor már itt is kaptam olyan megjegyzést, hogy most már nem állna ez az ajánlat, de más szankció nem ért sőt ha nem egy ilyen örökdarab gépem lenne, akkor új motort újfent náluk vennék. És ha más helyében lennék akkor is ezt tenném.

Akkor a motor:

Mindene olyan nagy, de nem öncélúan és optikailag nagy, hanem érted és valóban nagy: a hátsója az ülése a tárolórekesze a nyomatéka és a többi. Ezért nem kell kuporognod az 190 feletti testmagasságoddal, jobban észrevesznek, nem kell hátizsák a mobilodnak, pénztárcádnak, esőruhádnak, égőkészletednek és minden gyorsítást élvezhetsz. Persze egy trial versenyen jobban kell küzdeni vele a jó helyezésért, de ezen kívül nagyon kezes.
Városban:
Nagyon jó lehet vele manőverezni, a „trombita” kipufogóra figyelni kell, bár hasznosabb ha érezzük. Könnyen kontaktusba kerülhet piros lámpánál lassan erőleguruló autókarosszériával, miközben felvesszük a szokásos kezdőpozíciót. Ekkor fontos, hogy előre tudjuk kb. hány fokos szöget tudunk megtartani az egyik lábunkkal, mert a fölött érdemes elengedni. Ha már a földön van, akkor is érdemes segítséget kérni felállításhoz, ha egyébként a vérünkben pezsgő adrelalintól egyedül is képesek lennénk rá, a kormány a gép súlya miatt elgörbülhet. Az autósok szívesen segítenek, úgy vettem észre. Ez olyan frontbarátkozás lehet náluk.
Odakint:
Párszor mentem vele óra szerint 220-at. Hülyeség volt. Nem erre való, a futómű a „lobogással” együtt ekkor nagyon instabil. Ez a végsebesség olyan ennek a gépnek mint egy jobb szociológus diploma: sosincs rá szükség a McDonalts pultja mögött. Egyetlen előnye az volt, hogy óra nélkül 300-as tempónak éreztem. Ellenben közúton enyhe mértékű megengedett sebességtúllépéssel haladva, kanyarból kigyorsítva farát rázatva a legjobb.
Egyéb:
A lánc nem lesz rövidebb, - ebben felesleges reménykedni - és az életciklusának a vége felé a hosszabb tengelytávot is érezni. Ez nálam, olyan 20.000 km környékén következett be, de nagyon dicsérgettek a szervizben.
Szerintem csak a hátsó rugóelőfeszítést érdemes állítgatni Lepsény előtt vagy utána. Egyébként amire figyelni kell az minden a viszonylagos „nagyságából” ered: Ha behajtunk valahová ahonnan hátra és lejtőn felfelé kell mozognunk, akkor vegyük figyelembe, hogy nincsen rükverc és egy erdőszéli murvás altalaj profi káromkodás generátort csinálhat bármely magányos GSX1400-es owner-ből. Sebességváltó egyesbe, oldalszender és keressük meg az erdészt. Ha onnan véletlenül ellopják, akkor úgyis könnyen megtaláljuk valamelyik közeli szteroid bolt előtt, vagy többen voltak, mint például a hét törpe. Apropó törpe: Ha 175 alatt vagy és szeretnéd egy ilyen bölény szarvait szorongatni menet közben, akkor azt tudom neked mondani, hogy a járdaszegély szeret Téged, jó barátod, bátran simulj hozzá. A felnivel kapcsolatban vegyük figyelembe, hogy még a kátyú szót sem lehet japánra fordítani (azért ez túlzás, földrengések után legalább egy hétig biztosan náluk is előfordul) és a gép súlyát próbáltak mindenhol csökkenteni. A felniknél ez nagyon sikerült nekik. Ha megtörtént a baj akkor melegítés, kalapálás helyett szakszerű feszegetés ajánlott (XIX. ker. Jáhn Ferenc u. 71. szerintem nem bánják a közzétételt). A fogyasztására nem érdemes sok szót vesztegetni. Annyit kér mint a többi 1400-es (Opel 1400, Golf 1400, stb)

A cím onnan jött, hogy nem gyártják már. Az utolsó példányt vélhetőleg Greenpeace aktivisták vásárolták meg, hogy megrugdosásával, leköpdösésével jól bemelegíthessenek a soron következő sínhezláncoláshoz. Jól döntöttek, mivel károsanyagkibocsátása okán valóban szimbóluma lehetne az üvegházhatásnak. Viszont ez az egyetlen komoly hibája, amit szó szerint pikk-pakk magunk mögött hagyhatunk. Csak 1000 km-erenként ne felejtsünk el egy vakot átkísérni a zebrán a lelkiismeretünk miatt.
Ja és ráérő időnkben terapikus céllal mondogassuk magunkban, hogy „A Sex a legjobb, a Sex a legjobb,...” mert különben baj lehet.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Full-Gas/Székesfehérvár. Balázs és Tamás Ok

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.