A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsf 1200 2001 (1157)

Gsf 1200 2001 (1157) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy András

Szöveges ítélet

Szóval én nem Bandikáznám, mert ez egy igen komoly felnőtt motor. Többször voltunk a Tátrában, az Alpokban és persze itthon keresztül-kasul mindenfele. Soha nem hagyott cserben, de nézzük részletesen.
Motor: Na ez a legenda. Brutális teljesítmény, soha nem keveselltem. 140-ről olyat tol, hogy leszakad a fejed. Mindig indult, hidegben, melegben, araszoltam vele hőségben, dugóban nekem nem volt gondom a lég-olajhűtéssel. Olajat nem ette, igaz nem is kerekeztem vele. 2000-től 6000-ig iszonyat nagyot megy, 7000 után már nincs nagy tüzijáték, nem érdemes tovább forgatni.
Erőátvitel: Ez a rész, ami nekem nem igazán tetszett. 14-15 ezer km-t bír ki egy láncszett, úgy hogy nem nagyon bántod. Lehet, hogy az én hülyeségem, de én ezt keveslem. Ezen kívül folyamatosan, finoman nyúlt, szóval mindig állítgatnom kellett. Azt elfogadom, hogy spray, de ez a feszítgetés, ez macera. A komplett csere nem olcsó mulatság. A gyári Macadam tartós de nem tapad. Conti Road Attack hátra, Sport Attack előre. Na ez már jobban ragadt, 9000 km alatt le is jártam a hátsót. Az első meg mindig kagylósra kopott. Nem tudom miért, talán a nagy tömeg miatt, a kormánycsapágy rendben volt, az nem okozhatta. Hogy valami jót is írjak a hidraulikus kuplung kis kézerővel, finoman adagolható. Váltó olyan jó közepes, ritkán előfordult, hogy nem akarta bevenni a sebességet, ilyenkor kuplung újra és szépen bekattan.
Fékek: A leggyengébb láncszem. Inkább csak lassítóberendezés. Miután kipróbáltam egy másik motorkerékpárt amin volt fék, háromszor akkora követési távolságot tartottam. Szándékosan nem írok márkát, mert szinte az összes ilyen kategóriájú motornak hatékonyabb fékje van.
Váz-futómű: Szép nyugodt haladásra, túrázgatásra tökéletes, de ha elkezded szerpentinen radírozni a majrécsíkot bizony kijön, hogy ez “csak” acél bölcsőváz egyszerű rugós tagokkal, nyúlik, bizonytalanná válik. Nem veszélyes, de ha átülsz egy újabb, merevebb bringára egyből érzed a különbséget.
Design: Erről nincs mit beszélni ízlés kérdése, nekem tetszik, kortalan, klasszikus japán naked.
Ergonómia: Igen jó, a néhány helyen kritizált kormányhelyzet nekem nem fájt, a nyereg kellően széles (900 km/nap volt a max), láb normális szögben. Az utasnak már nem ennyire kényelmes, eléggé be kell hajlítania a lábát. Jól pakolható, csomagokat, utast meg sem érzi.

Így végigolvasva picit negatívnak tűnik ez a leírás, pedig nagyon meg voltam vele elégedve csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Hátsó kerékcsapágy, egyébként, csak a szokásos kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.