Mutasson valaki még egy ilyen, értéktartó motort !!!
Szöveges ítélet
Én már eladtam, de az iránta való tisztelet miatt írok róla pár sort.
2008-ban vásároltam Suzi-t a PARDI Suzuki Márkakereskedésben a Soroksári úton.
Ez már az "Új-gyújtásos" verzió, nem kell a szívatóval szórakozni.
( kulcs be, elfordít indít és már lehet is menni)
Kezdetben pattogott az úton, megcsúszott nagy fékezéskor, egyszer majdnem el is estem vele emiatt. Nem tudtam mire vélni minden szép és új volt a motoron, úgy gondoltam ez van ez ilyen meg kell szokni.
Az 1000km-es szervizen derült ki, hogy keményre volt felfújva a gumi
Leengedték a gyári értékekre és hoppá azonnal kényelmes, kezes báránykává szelídült. Rossz utakon elnyelte a vastag gumi az ütéseket, sokkal jobban lassult és onnantól kezdve soha nem csúszott meg a gumi még nagy fékezéskor sem.
Terepes száguldozásra nem igazán alkalmas a motor, de nem is arra való. A teleszkóp miatt nem lehet terepen gyorsan menni, mert koppan és nincs szíve az embernek bántani szegénykét.
Lassú tempóban, óvatosan, figyelve a buckákra stb. viszont jó.
Mentem vele hegyi gyalog ösvényen, Füves pusztán, homokos tóparton, és még szántásban is.
Szántásban!!! Igen! Széles gumik felültek a földre, és 2-esben szépen nyugodtan átvágtam mindenen.
A baj csak az, hogy a homokos-földes utakon a láncot a rücskös gumi homokkal teleszórja, és lehet máris ápolni. Ha ez elmarad akkor elkezd nyúlni a lánc. Emiatt lemondtam erről és ezután aszfalton illetve sima földes utakon használtam.
Vastag kerekei miatt hátulról úgy néz ki mint egy NAGY-MOTOR, szemből pedig, mint egy NAGY-NAKED. Emiatt forgalomban nem nagyon szívoznak az autók.
Fantasztikus kis gép.
Csendes, megbízható, keveset fogyaszt. A 100-as tempót egyenes úton mindig tudja.
Tud menni 130-al is ( szélárnyékban ) , de ezt csak egyszer próbáltam ki, nem szabad.
90 kg vagyok, de a barátnőmmel aki (50) nagyon sokat túráztunk a kis Suzi-val.
Budapest mellett élek. Elmentünk egyszer Bécsbe vele. Sokszor mentünk Balatonra, a Velencei tóhoz. Az alföldön túrázgattunk sokszor.
Jó időben munkába járásra használtam, ide-oda rohangálásban is ő segített.
Nyáron Pestre szinte csak motorral mentem, a dugók miatt mással nem is lehet ott közlekedni.
A másik baj az, hogy a benzin tank nem olyan nagy.
Ennek viszont az az előnye, hogy egy 15 kilós dinnyét simán hazavittem vele a tank tetején, ugyanis az ülésszivacs majdnem beborítja a tankot. Pont nem az elején kell ülni hanem kicsit hátrébb és a dinnye pont elfér elöl
Nagyon sok örömet okozott. Igazi "málhás kisöszvér".
Soha nem hagyott cserben, nagyon kezes kis jószág volt.
50ezer kilométert mentem vele a gyári gumiabroncsokkal. A Garancia idő alatt végig szervizbe vittem, Nagyon kedvesek voltak, és mindig ott lehettem a motor mellett.
Utána csak olajcsere és levegőszűrő tisztítás kellett.
Olyan egyszerű a motor mint a bot, mindenki meg tudja csinálni az olajcserét és a levegőszűrő tisztítást! Semmi más gond nem volt vele.
A kötelező biztosítás összeg komolytalan 5000Ft/év.
2012 szeptemberében sajnos anyagi okok miatt, meg kellett válnom tőle.
800.000. Ft-ért vettem a szalonból és 600.000 Ft-ért adtam el négy éves korában. ( szép állapotban volt és természetesen törésmentes )
Mutasson valaki még egy ilyen, értéktartó motort!!!
Nem is nagyon adják el, mert soha nem megy tönkre, és inkább megtartják második motornak, vagy a gyereknek. EU-ban ez a moci használtan kb 2000EURO. De ott is alig lehet kapni.
Az új tulajdonos azóta már több emailt is küldött, nagyon örül a motornak.
Ha újra motort veszek biztos , hogy SUZUKI lesz!
Hibalista
- Semmi
-
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Pardi Soroksári út
Suzuki Hosuba Dunaharaszti
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 59890 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | elephant 900 ie | Következő motorja? | van van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |