Musclebike
Szöveges ítélet
Sok keresgélés után vettem meg.Túraendúrót szerettem volna,de ennek az alakja meggyőzött.Irtóra bejön,elfogultság nélkül mondhatom,ez a legszebb:-))
Ismerősé volt megkimélte,nem nyüsztette,erős volt neki na.Semmi kókány
,gyári kipuff,szervizelve rendesen.
Kétfős kirándulásokat tervezünk,ezért lett kiszemelve,nagy lökettérfogat,alulról húz,egyenletesen adja le az erejét,sosem gondolkodik.
Persze a nagy nyomaték megviccelt engem is párszor,olyan hétötvenesen adtam neki a gázt,cserébe megriszálta a fenekét,volt hogy kipörgött.(ez utóbbit most néha direkt is meg lehet tenni:-)))
Fék nekem elég,nem érzem hiányát a fémhálós fékcsőnek.A motorfék is elegendő,néha még sok is.(idővel megszokod)
Csupasz moci,nagy blokk,olaj-levegővel.Hosszú túrákat szereti,rövid távon leeszi a gatyád,nem melegszik be eléggé,dugóban dől a lábadra a meleg(főleg ha a kis venti is feléled)
De ha magad mögött hagyod a várost,akkor tiéd az országút.Autópályára nem való,kétszemélyes túratempóval lemegy a térképről,meg vissza is hoz.Nem vagyok kanyarvadász,nem döntöm markolatig a gépet,talán ezért tart olyan soká a hátsó gumim.Jójó,tudom jobban manőverezik 180-assal,de ahogy már ezt itt írták,190-essel szebb...
Doboz hátra,tanktatyó,párom sem panaszkodik,kényelmes az ülés,de nem árt ha 200 kilométerenként pihit tartasz.Talán ez az egyetlen hiba amit ellene fel tudok hozni.Ez évben orvosolva lesz ez is.
A hátsó teló sajna tipusbetegség,de ugye semmi sem tart örökké.Meg kell találni a megfelelő embert,erre kiváló helyek a hazai klub fórumai,én is tőlük kaptam tanácsot.
Egyébként a fenntartása csak tankolásból és a 6000 kilométerenkénti olajcserékből áll.
Meghibásodás nem volt,sehol nem hagyott ott.Fogyasztása kézfüggő nagyon.5,5 volt a legkevesebb,de városban araszolva a többszörösét benyeli.
Egyébként városban nem szeretem használni,sok az a 280 kiló,bár gáz nélkül el lehet vele boldogulni néha.Ahogyan az előttem írók is megemlítették,parkolásnál alaposan kell a helyet megválasztani.Jómagam 195 vagyok és mázsa körül,de néha nekem is kijön a szemem(főleg felmálházva)
Örülök hogy e tipus lett a választásom győztese,mert olyan érzés mintha két mocid lenne.Csöndes túragép megfelelő erőtartalékkal,de ha elgurul a gyógyszered abban is partner.3800-at forog hatodikban óra szerint 130-as tempónál,de hatodikat már hatvannál kapcsolhatsz.Hangja csak 4500-5000 körül jön meg,de akkor nagyon.Na jó,néha elforgatom tovább is,de csak ugye azért mert nem akarok lusta mocit.
Megjártam vele Svájc magas hágóit,2300-2500 méter magasan is megbízhatóan tette a dolgát,nem volt teljesítményvesztése.
Sajna már nem gyártják.Nálam megmarad az tuti.Megbízhatóságban bizonyított,ezt a motort az Úr is nekem teremtette.
Széles utat mindenkinek.
Hibalista
- Kopó alkatrészeken kívül hátsó teleszkóp javítás lett eszközölve.
Ide hordtam szervizbe
Miskolc Max Power
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VFR 750 | Következő motorja? | Megmarad (mellé egy X9-est rövid távra) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |