Motorok gyöngye :)
Szöveges ítélet
Rövid ideig tartó ETZ birtoklás után az első normális "nagy" motorom. Kényelmes, a szélvédelmét kitűnőnek érzem (hozzáteszem, 120-130-nál ritkán megyek gyorsabban, a kényelmes túrázás a cél). A fogyasztása nagyon jó, 3,4-4,0 között változott eddig országúton! Autópályatempóban felkúszik 4,5-re is, ennél több nem volt. Megbízható, eddig nem volt vele semmi baj. A teljesítménye először nagyon megfelelt, most egy picit már úgy gondolom, hogy egy-két szezon és ki fogom nőni. Fekete színben csodaszép :-) a hangja egy sportkipufogó segítségével nagyon férfias, de mégis visszafogott, azaz ez is tetszik. Alapvetően hosszabb, többszáz kilométeres túrázás a célom, eddig nagyon elégedett vagyok vele, ezt a motort nyilván ilyesmire találták ki. Nagyon könnyen vezethető, kanyarban jól dönthető. Aztmondják vékony a hátsó gumi, de valószínűleg nem véletlenül szerelik ilyennel. Indulás előtt érdemes várni 2-3 percet, amíg felmelegszik, ha teljesen hideg a motor, akadozik egy picit.
Bukógombát nem nagyon ajánlanak rá, pedig rettegek, hogy mi lesz ha eldől egyszer.
Ami nem tetszik: egy két helyen, hegesztéseknél, imbuszcsavar fejében, epró rozsdásodásokat fedezek fel.
Hibalista
- Sebváltókar szimmering csere.
- Olajcsere, légszűrőcsere, tankolás :)
Ide hordtam szervizbe
Rutinkarbantartás otthon.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
kawaszati szervíz...
arcátlanul drága
egy soros kéthengeres motor karbiszinkronja 5 munkaóra? ugyanmár
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 10400 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |