A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 1991 (487)

Gs 500 E 1991 (487) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Most tényleg. Miért pont lila?

Szöveges ítélet

Bár a moci eddigi történetét már leírtam, és fent is volt a népítéleten, de újra elolvasva kissé túl ömlengősnek és nyúlósnak érződött, uh próbálkozunk újra. 2008 áprilisában került hozzám eme szép színű paripa. Az eddig megtett 2500 km-t sokan egy hét alatt lezavarják, így hosszú távú tapasztalatokkal és tanácsokkal szolgálni nem tudok, hát maradnak az első benyomások. Petting gyanánt nagypapám Komárját szabadítottuk ki édesapámmal az évszázadnyi por alól, aztán jött a szüzesség elvesztése az első rendszámos, igazi NAGYmotorral, egy szépséges ezüst színű 150 es Etz-vel, majd következett az Ő felhízlalt nővére, egy 251 es Etz. Eme gyönyörűség szerencsére még mindig megvan, és remélem, hogy már meg is marad. És elérkeztünk jelenlegi élettársamhoz, egy szép, talán még gyári fényezésű, LILA GS 500hoz. Hogy ezt a színt a japók hogy gondolták anno, azt el nem bírom képzelni, és hogy tökéletesen langyos legyen a hangulat, megfejelték egy rózsaszín matrica szettel. Eddig még nem kaptam ajánlatot szerencsére egyetlen hímnemű egyéntől sem, de hogy ezt el is kerüljük, amint a suska engedi, kap Zsuzsa egy másik fényt. A gép eddig kb azt hozta, amit vártam tőle, erejéhez mérten szerintem nem megy rosszul, utazó 110-120 megvan, és nekem a fő cél az Mz-k után ez volt. Ennél a tempónál 5 és 6000 között pörög 6.-ban, biztos csal valamennyit az óra, de a lényeg hogy túratempóban nem pörgi szét magát. Sokkal gyorsabban nem is nagyon szoktam menni vele. Vettem rá egy Puig plexit, placebónak jó, meg sztem jól néz ki a gépen, de a szélvédelme sztem nem lett jobb (vagy talán csak nem megyek olyan gyorsan, hogy számítson), de ez végülis nem baj. Egyszer volt meg eddig a 160, ha kicsit jobban ráhajtogatom magam a tankra, akkor talán lehetett volna kicsit több is, de ugye nem erre találták ki, ezt ne felejtsük. Gixerről átülve lehet csalódás lesz, de ne is hasonlítgasd a kettő mocit, nagyon nem ugyanarra találták ki őket. A futómű ehhez a „veszett száguldáshoz” elég. Az eleje sajnos elég puha, ezen jó volna keményíteni, mivel nagy fékezésnél volt már hogy felütött. A hátsó teló állítható, bár elég körülményesen. Pont emiatt nem nyúltam még hozzá, pedig kéne, mert így gödrökön elpattog, és kanyarban sem a legjobb. A fékek túrázáshoz elegendőek, ha pályán szeretnéd kitaposni a belét, oda már valszeg kevés volna. A kényelem. Hát az Mz után átülve nagyon jó volt az első út végén hazaérni. Itt a súly már nemcsak a s.ggeden van, a csuklódnak is tartania kell a tested, és ez az első kilométereken bizony elég fájdalmas volt. De megkell szokni, és akkor nincs gond. Ami nem a legjobb, az a lábtartó helye, mert nagyon be kell hajlítani a térded, így viszont nekem gyakran felcsúszik a nadrágom szára. Barátnőm az első túrán rendesen kínlódott utasként, fájt mindene, de muszáj lesz megszoknia , nem vagyok oda a csopperekért. Ami nagyon nem jó, az a világítás. A refi ok, azzal nincs gond, de ha csak a tompítottat tudom használni, akkor kb semmit nem látok. Az enyém elvileg nyitott, így valahol 40 és 45 ló közt lehet(mínusz az évek). Kezes kis gép, kezdőknek, alacsonyabb emberkéknek és nőknek tényleg ideális. Lehet döntögetni kanyarban ( bár sajna még elég vastag a majrécsíkom…), formája nekem bejön, persze kinek a pap, kinek a paplan… Egy új szín mondjuk tényleg ráférne, pedig a tankon még lehet hogy a gyári fényezés van, a matrica rá van lakkozva, de azért ez a szín egy faszi segge alatt akkor sem maradhat, mennie kell. A gépet kereskedésből vettem 16000 km-rel, németektől behozva. A röhögést pls most hagyd abba, tudom, ez ennyi idős mocinál totál ki van csukva, de mindenesetre a kompresszió 9,6-9,8 volt, szerkezetileg és formára sem tűnt leharcoltnak. Sajna a legendás megbízhatóságot eddig nem tudom megerősíteni, mivel nyáron karbi gondok miatt majdnem az egész szezont ki kellett hagynom. Gumigyűrűket kellett cserélni, mert elrepedtek, de ezt sajna először nem vette észre a szerelőm. Lelki nyugalmam ekkor meglehetősen elmaradt az ideálistól, de annál jobb volt utána felülni rá. Következő paripának egy naked SV 650 et szeretnék, de addig még Zsuzsának szeretném megmutatni a német után a magyar tájat. Ha szoci gépek után szeretnél egy következő lépcsőfokot, ha kezdő vagy, ha nincs sok pénzed (relatív), ha egy könnyen vezethető gépet szeretnél, amivel már nem tolnak le mindenhol az autósok, akkor ezeket a motorokat Neked találták ki. Vagy válaszd testvéreit, az Er 5- ös Kawát és a Cb500as Hondát. Vigyázzatok magatokra, széles utat, sok napsütést és minél olcsóbb benzint mindenkinek!

Hibalista

- Telószimering, még a kereskedésben cserélték, karbikban kellett gumialkatrészeket cserélni, na ezzel volt szívás rendesen. Fogyasztást nem írok még, majd vmi jó hosszú túra után kiszámolom. A Hány évig használtad kérdés meg majd a következő moci vásárlásakor kiderül:)

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerős maszek szerelő Győrben. Jól dolgozik, csak sajna nagyon sokan viszik hozzá a gépet, így nincs elég ideje.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Real Motor Győr
Megcsinálták a mocit, azóta szépen is megy. Elsőre mondjuk nem mindegyik szerelő volt szimpatikus, egyikük kb úgy beszélt velem, mint ha megd*gtam volna a nőjét, nem igazán értettem. Pozitív volt viszont, amikor felhívott pár hét után a srác, aki csinálta a mocit, hogy működik e frankón. Ez tetszett.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.