mint egy jó feleség TŰR AD VISEL cserébe néha tankolok
Szöveges ítélet
Riga Simson 350-es Jáwa 17 év szünet
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉs Suzuki GS 650 G
Mikor eldöntöttem motort veszek, annyi volt és annyi fajta. Bezzeg régen Jáwa mz. nem véletlen a kis betű. Jáwás voltam.
Két év tipus stílus keresés után ja a lényeg max 300 000ft 5 milláert házat veszek.
megtaláltam a kis drágámat 265kg szeretet, Akitöl vettem nem bírta sztenderre emelni csak oldal lábra.
Házi dobja van 4 az 1 ben ( gyári 4 a 2 ben)cróm az enyém a heggesztések stb miatt matt fekete nem szép viszont csodálatos hangja van
Műszakin kérdezték E betű
nem tom miaz? mi az mondtam. Na hűszert mondta a szaki. közben beindította meg ált, Nem hangos. mondta
3000 ig durúzsol, utána hallani lehet persze nem üti ki a levegőt a tüdődből
Soha nem ált le 700 km tura volt a legtöbb vele
megnézem az olajat van oszt gyerünk,
nem eszi a olajat VALVOLIN 3000/L nem tom milyen
A szivató bowden szivatgatott be szorult bent is és kint is, vagy nehezen indult vagy bőgette, megoldodott le vettem
A karbisoron van egy fül kézzel huzom indít kézzel tartom 5-10 sec és kész egyenletesen jár ha le áll ismétlem télen tovább tartana de nem használom
A Kardán soha nem vennék láncosat. olajspré feszítés láncszett és olajspré elölröl 2-3 dl válto olaj és felejcsd el nézem néha van e folyás de nincs
A sport szürök ekött többet evett ezen csodálkoztam de farsot szívott mint mondtam kb 6-7 literröl 5-6 literre esett a fogyasztásom ugy hogy javult a teljesítménye 100-120 5 liter 140-160 6 liter néha maxra huzom 190 hol alatta hol felette 150- fárasztó kezelni megnő a rezonancia nekem is sok
nem szeretem egy két előzés passat fingatás tuggyad mán traktoron ülöl
SOHA NEM ADOM EL
Hibalista
- Első észrevétel, gyenge fékhatás. vettem fékbetétet, de előtte mielőtt betétet cseréltem volna el mentem gumishoz mert az első futómű, gumi rázott náha
- azt hittem centírozni kell
- A gumis momdta üt a gumi, cserélni kell. Conti Atact- ot vettem.
- És a lényeg próba kök s lám van fékhatás
- azonnal vissza gumi hátra is (öregek voltak)
- Szintén conti (megjegyzem nem volt 40e a kettö) olcsó volt és csúcs gumi
- -Légszűrőház el volt vetemedve. Nem tudtam nem bírtam a helyére kényszeríteni.
- Sokat agyaltam végül sport légszűrőknél döntöttem 4db
- A házat ki venni nehéz volt. A sport szűrök pillanatok alatt a helyükön voltak le kell mérni a be ömlö átméröjét
- 2e volt a szűrők db 10e volt a hangolás (CSÍK BANDI TISZAFÖLDVÁR)
- -Még egy a vezérmű tengelyem szorító csavarjai fellazultak vagy az aluból a tőcsavar kiszopta magát
- Nem tom hangos lett gyenge lett szerelöhöz vittem ö mondta
- meg csinálta el mult 10e volt hangolással
Ide hordtam szervizbe
CSÍK BANDI TISZAFÖLDVÁR
Nekem is ajánlották, én is ajánlom.
mestere az újnak is a réginek is
szívvel lélekkel dolgozik
vissza jelzést vár meg vagy e elégedve
na nem rád kíváncsi hanem a munkájára
mert szétszedni (össze rakni mindenki) tudja csak nem biztos hogy jó is lett
A hentes is agy sebész ugye.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Jawa 350 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |