Mindenre YOO! :-)
Szöveges ítélet
2011-ben jutottam odáig anyagilag, és "motoros tudásban", hogy veszek magamnak egy "rendes motort. Addig volt már Romet, ETZ 150, 50-es robogó Honda, 250-es robogó Aprilia, és 500-as robogó Aprilia. Hát elkezdtem nézegetni, egy barátommal közösen, aki hasonló helyzetben volt. Sok nyílt napra elmentünk, akkor még volt ilyen, és nagyon sok gépet kipróbáltunk, stílust és márkát is tekintve. A stílus tekintetében arra jutottunk, hogy a sport-túra a legmegfelelőbb. Itt volt több lehetőség, alapból japán márkát néztünk, mivel mindkettőnknek volt már olasz gyártmányú gépe, azt nem szerettünk volna. Szóval maradt a Honda-Yamaha-Suzuki-Kawasaki négyes. Mindenképp valami nagyon keveset futottat szerettem volna, mert úgy terveztem, hogy ha egyszer tudok venni, akkor azt hosszú távra veszem. A tesztelések alkalmával kialakult bennem, hogy én teljes idomos gépet szeretnék. Na, ez le is szűkítette a szóba jöhető gépek számát. Ezek után, a HAHU napi rendszerességgel való nézegetése következett. És jött egy nap amikor, annyi munkám akadt, hogy nem néztem rá, és csörgött a telefonom. A barátom hívott, hogy azonnal menjek fel az oldalra, és nézzem meg ezt és ezt a hirdetést. Megnéztem, és ott eldőlt a dolog: EZ KELL NEKEM!:-) Este egyből megbeszéltem a barátnőmmel, Neki is tetszett, úgyhogy másnap felhívtam a kereskedést, hogy szeretném a mocit! Következő szombaton már mentünk is a trélerrel érte. A balatonboglári Fullgasnál vettem, 2011 februárjában 500 kilométerrel az órájában! Ők adták el 2010 júniusában újonnan az első tulajának, aki visszavitte februárban, mert Neki ez gyenge! Ő ezt meg tudta ítélni 500 km alatt, ja és júniustól februárig ennyit ment vele! Na mindegy, mert nekem ez nagyon nagy szerencse volt, mert 1,5 M-ért vettem meg akkor, amikor az új ára 1,8 M volt csupaszon!
Miért írom ezt? Mert az enyémen volt egy 3 darabból álló dobozrendszer, és egy magasított, állítható plexi! Szóval, szerintem nagyon jól jártam.
Azóta eltelt 4 év és rengeteg élménnyel lettem gazdagabb. Voltam vele a Stelvión, Horvátországban, Brúnóban, és Magyarország rengeteg pontján. Egyáltalán NEM bántam meg, hogy ezt a modellt vettem. Az általános javításokon kívül (olaj,szűrő,fékbetét), cserén kívül semmi nem lett rajta csinálva! A szervizköltsége kevesebb, mint az előző gépemé (Aprilia Atlantic 500). Vettem még rá egy közép állványt, valamint bukógombát, és a kényelem miatt egy kormánykiemelőt. Szinte mindig a barátnőmmel közösen megyünk vele, de Nekem így is elég az ereje! 200 km/h körül van a vége, de nem arra lett tervezve, hogy úgy járkáljon vele az ember. A legtöbb, amit egyszerre mentünk vele, az 800 km volt egy nap, a Stelvióról hazafelé, hol autópályán, hol főúton.
Szerintem nagyon megbízható gép, túrázni, és a hétköznapokban. Ez nem sportmotor, hiába néz ki egy kicsit annak! Olyan vegyen ilyet, aki sokáig szeretne egy megbízható, strapabíró, olcsón fenntartható, általános motort!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Full Gas Budapest.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Motorrad Budapest
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Atlantic 500 sprint | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |