A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Rg 200 F Gamma 1992 (195)

Rg 200 F Gamma 1992 (195) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Méregzsák:)) joki69@vipmail.hu

Szöveges ítélet

Az rg 200 japán belpiacos motor. Én nagyon "kevés" km vásároltam, ugye japcsik kidobták! Alapvetően semmi gond nem volt a motorral, nincsennek komolyabb konstrukciós hibái, bár pár apró dologra figyelni kell. Ugye egy nagyon forgós 2t ről beszélünk, aminek a szervizintervallumai is elég rövid időn belül bekövetkeznek. A legjobban kopó főegység a motorblokk. az én motoromban 20ezer km volt, amikor összetört a dugattyú. Ez nem túl meglepő, mert ennyi km ezeknél a motorknál nagyon sok. Maga a blokk egy nagyon jó konstrukció, a váltója szuper, a kuplung is probléma mentes, bírja. Az alap blokk egyezik a 125-el, csak a löketetés a furatot növelték. A henger a 125.el ellentétben fúrható!! ami nagyon komoly töb lépcsőben működö kipuf vezérlővel van ellátva. Én a dugót a jakomotó kfttől vettem, ők japánból hozzák és eredeti suzuki alkatrész. Nem drágább mint egy olasz 125- höz konkrétan 26ezer volt gyűrűvel. Azóta a blokk kitűnően működik, zajmentes és nagyon erős. Nagyon fontos a jó karbulálás, de ezt csak szakemberre bízuk!!! Negatívumként csak a fogyasztás említhetem, mert azt nem igazán lehet 6liter alá vinni. de 8-9l-nél nem eszik meg többet. Teljesítmény 42 le. végsebessége a gyári áttételel, ami egész kedvező kétszemélyel is, de elbírna 1-2 foggal nagyobb első lánckereket, de csak egy személyel működik jól. Persze a gyár 14 től 17-es fogszámig terjeszti ki. Az enyémen 14-es van és így megy 180- at. 6. fokozatban is bele lehet kergetni a fordulatot a piros mezőbe, ami 11ezertől kezdődik.
Ennyyit a blokkról.
A futómű elég jó, elől fordított, és jó nagy telószár átmérőt kapunk, ami nagyon stabillá tesz a gépet még féktávokon is. nem álítható csak a rugóerő, ami a legelőfeszített álapotban a legmegfelelőbb.
A hátsó futóművel nincs semmi különösebb. masszív a banánlengője, szerintem jól el lett találva.
A fékek: a hátsó kicsit túl lett méretezve szerinte, óvatosan kell vele bánni, könnyen megcsúszhat a hátúlja!
Az első fék az nagyon szuper, egy 4dugattyús tocico fék nyereg van és egy 280- tárcsa. én a ferodó utcai szinter betétjét használom, de brutális. nagyon jól adagolható!
Összeségében egy jó motor, ha valaki szereti ezeket a kis köbcentis kis sportgépeket, nagyon ajánlom! Egy a probléma, hogy elég kevés fut belőlük, de ha ki lehet fogni egy jó állapotút érdemes kipróbálni, nem lessz negatív csalódás az biztos!
Motoros üdvözlettel: joki69@vipmail.hu

Hibalista

- dugattyú
- bowdenek

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javítom! Motor szerelő vagyok.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.