Méregzsák 14000-en
Szöveges ítélet
Porgos motor, mint minden 250es 16 szelepes. Azonban nincs teljesitmenyado/ sulyado, (mikor mi), csak biztositas, s melle kis fogyasztas. Azert 120as utazot tartani tudja, de 10ezret porog, Hosszutavon farsztja a dobhartyat. A gyari csutkakormany faraszto, hatat, csuklot terheli. Muszaj volt nemetorzsagi turam alkalmaval lecserelni egy szeles enduro kormanyra, amivel jobban is nezett ki. Egyebkent 4000kmert mentem egy het alatt egyedul. Soha tobbet nem vallanam be, Viszont eletem nagy elmenye volt, sosem felejtem el. 50000km-el mogotte mindig szamithattam ra, pedig nem egy gazdaja volt mar. Nagyon megbizhato blokkja van, sosem hagyott ott. Ettol fuggetlenul majd meghaltam, mire Hildesheimbe ertem, mert fapados ulese van, labtarto magasan,sportos futomuvakemeny, s iszonyu hangos a mostani motoromhoz kepest.
Mindenesetre szerttem, s szeretni is fogom, mert nagyon sok elmenyem fuzodik hozza, a kis suzukimhoz.
Hibalista
- Elromolni nem romlott el semmi. Viszont szervizelni kellett surun, ugyanis 15000nel tilt le. Így olajcsere 5e kmenkent, illetve gyertyacsere 8ekmenkent. azonban ezt azert lehet birni.
- A baj annyi volt, hogy a lancszett cserere szorult, ami 35eft volt, teleszkoszimeringcsere 4eft, egyben elso gumicsere, mert kagylosra kopott.
- akksicsere 7000ft.
Ide hordtam szervizbe
W. Erno
Z. Roland
H. Laci
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |