A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gsx 550 1983 (550)

Gsx 550 1983 (550) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megy, mint a torpedó

Szöveges ítélet

Jo gép, imádtam, de a sok hiba miatt az elözö tulaj megkeseritette a 3évemet.
Végsebesség 200, gyorsulás 100ra 4sec. Sztem ütős.
Nincs esélye utolérni, csak másik motornak.
180 as utazót is imádja. A lég olaj hütés miatt csak városon kivül szeret lenni nyáron.
Városi erösködök kedvéért:
1. 80km/h
2. 120
3. 140
4. 160
5. 180
6. 200

Nagyon könnyű, csak 200kiló, +a donorok :)
Fogyasztás 4-8. Gázkar állásának függvénye.
7000 nél nyit a harag :) az alatt takarékszövetkezet, fölötte beindul.
Fékrendszer nagyon erős, betétek állapotára, tárcsák mocskosságára figyelni.
Párszor megmentette az életünket...
Pillanatok alatt meg lehet állni vele. (ha ébren van az ember)
Kicsi tankja miatt kell figyelni a távolságokra max talán 300km.
Muszerezettség több mint jó, bár höfok nincs.
Fényszóró nagyon a helyzet magaslatán van, fényárban uszik az éjszaka, távfénnyel meg borzasztó :)
86 ban ez mekkora szám lehetett. ...

Hibalista

- -Első kerék -bukott volt- .
- -Öninditó, (ami általában nem megszorul, hanem relé, más esetekben érinzkezések)
- -porlasztó düznik (tüszelep, uszonál) szétszed, takarit, finom polir (ezután már nem dölt a benzin)
- -metsző atomnagy zivatarban hajlamos megállni a hajtómű. légszürő oldalt sziv, nem ülés alatt.
- -vezérmű feszitő
- -lánc, v.lánc
- -hátsó r.tag állitoja szar volt. (nem baj:)
- -fesszabályzó (és egyenirányitó egyben) extra hütést igényel. (CPU FAN) amugy egy szép nyári napon szétszáll a töltésed)
- -3 fázisu generátor 1ik szegmens impregnálás szétszállt (merhogy elesett előző tulaj a baromállat és megtört a blokk oldala)
- 15ezer a tekercselés, azóta inotai erőmű 2es blokkja :)
- -blokk oldala (alu hegesztés) váznak semmi baja nem lett. (japanese steel)
- -Az összes orrán száján jött az olaj, ezt csak fokozatosan lehetett felszámolni számtalan munkaora , FBS, és tömitéskészlet és egyengetés árán.
- -kuplung csak a megfelelő olaj használata mellett nem csuszik. (vszeg valami méretezés, too much szaké :)
- na, szumma, 3év =200HUF ezer alkatrész
-
-

Ide hordtam szervizbe

M. Tibi, tapasztalt szakember.
Engine specialist :)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Jómagam, blokk kivételével minden.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (2) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.