Megbízható zakatolás
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem. Szép forma, méretéhez képest megfelelő teljesítmény, de hát igazán ezt nem lehet értékelni, mert ugye mihez viszonyítsak?? Egy 170 LE-s géphez gyenge, egy 10 LE-höz képest erős. Nekem megfelel. Legtöbbet munkába járok vele. Hosszabb túrára is kitűnő, ha nem 200-zal szeretnél repülni. Elvisz mindenhova, pöccre indul. Ami hibát hozhatok fel, hogy apró rozsdapöttyök jelentek meg rajt. Sokan panaszkodnak a váltóra, nálam megfelelően működik. Szidják a léghűtést, igaz nem értem miért. Anno a tanuló motorom is ilyen volt. 30 fok melegben órákon át a rutin pályán, átlag 5 km/h-val mégis működött. Talán 2 óra után hamarabb lefulladt, ennyi. Megtervezték rendesen. Nem hinném, hogy túl tudna melegedni, túlzott extrém behatások kivételével. Hangja gyári dobbal is szép, ami azért a blokkra már nem teljesen igaz, mert az elég zakatolós. Fékek jól fognak, de a hátsó nehezen adagolható -legalábbis nekem-, hamar blokkolja a kereket.
Hibalista
- Üres-visszajelző. Nem javíttattam, mert úgy is érzem. Ezenkívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Csak karbantartás szervíz a helyi Suzuki-ban.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Yamaha | Következő motorja? | FZ6N v. Drag Star |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |