Megbízható utazó, kiváló stresszoldó!
Szöveges ítélet
Az első új motorom. Egy nagyobb túramotorról ültem át, nem bántam meg. Vegyesen használom mindennapi közlekedésre és túrázásra is. Sokkal kiegyensúlyozottab mint az 1000-es DL, városban könnyebb kezelni. A 650-esek közül ez a legjobb alternatíva, jelenleg. Erősebb mint az átlag, és az ára is verhetetlen. Igazi öszvér. Jól terhelhető, praktikus a hátsó rúgófeszítés. A gyári plexit hamar lecseréltem egy szintén gyári állítható, spoileres változatra. Ezzel megszünt a turbolencia. Hosszabb túrákra is mentem vele minden gond nélkül letekerhető vele 1000 km. A gyári kipuffogó hangja a kilóméterek számával egyenes arányban szépül. V2-es az V2-es. Komplett gyári dobozszettet, alu kartelvédőt, markolatvédőt, tankbőrt, bukócsövet kapott. Igy szépen el lehet fektetni és nem ér le a fejidom. Nem terepmotor, de le lehet nyugodtan térni az aszfaltról. A gyári gumikat érdemes lecserélni, mert csúsznak. Kétszer lett az Alpok Királya, több újságíró szavazata alapján. Nem elhanyagolható szempont, hogy világutazók választották ezt a típust. További infó a V-STROM CLUB HUNGARY oldalán: www.v-strom.hu
Hibalista
- Semmi, csak kopó alkatrészek. Gumi csere 18 e-nél. Lánc most lett csereérett.
Ide hordtam szervizbe
Full-Gas Budaörs
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |