Megbízható sportmotort akarsz? ne tétovázz
Szöveges ítélet
Az első motorom volt amivel TÉNYLEG semmi gond nem volt. Pedig volt előtte pár jószág. A robogó, papír nélküli 125-ös korszak után vettem egy 250-est Banditot első nagymotornak. Nagyon szerettem, akinek volt/ment vele nem kell bemutatni,de mindig volt valami. Itt folyt a benzin, 3 henger ment, és mivel belpiacos japán senki nem akart hozzányúlni. Hirtelen felindulásból lecseréltem egy GSX-R 1100-esre. Hiba volt, de tanultam belőle:)
Nyilván azért szúrt szemet a hírdetés mert olcsó volt. Szétcsapott streetfighter vas volt rengeteg pótalkatrésszel, de nem volt mit tenni, kipróbáltam és nem tudtam szabadulni az erejétől. Sokat szívtam vele mire rendberaktam, lepapíroztam és rájöttem, hogy félek tőle...
Visszatértem a jól bevált Bandithoz, csak 400-asban. Na ez is nagyon jó gép volt, de ennek is mindig volt valami nyűgje, fesszabályzó, tömítések, többször otthagyott.
És akkor jött az elhatározás... Elmentem a Red Baronba megnézni, mi legyen helyette. Mindenre ráültem amire csak lehetett, a Srad volt az, aminél azt mondtam: Erre öntöttek.
Az egy 98-as volt 920-ért. Horror. 2008-at írunk:)
De sebaj, elkezdtem nézni a Hahu-t, meg a sportmotort, meglett a kiszemelt.
Külföldre költözés miatt gombokért:) Olaszból egy éve behozott, utángyártott fejidom, kockára kopott gumi. DE gyönyörű hang, új láncszett, sport dob.
Lefoglalóztam, eladtam a banditot és elhoztam. És innentől semmi probléma. Mindig beindult, hidegen-melegen, soha semmi zörej nem jött a blokkjából, megnézettem a láncfeszítőt, mert állítólag az a tipushiba, de az is rendben volt. szezononként egy pályázott Pirelli sc hátra, olajcsere (természetesen szűrő is) és kész.
Ha nem megyek el vele Kakucsra és nem szeretek bele a pályamotorozásba még most is meglenne. De beleszerettem. Vettem egy Mz-t, felkészítettük pár barátommal az Mz kupára és azóta nekem az a motorozás. Szegény Srad csak álldogállt a garázsban, néha meghajtottam, de az utolsó két szezonban összesen mentem talán 3000 Km-t.Pedig előtte mentem rendesen. Lepencére szerpentinezni, túrázgatni, balcsira, igazi mindenes volt. Tanktáska meg egy louis-os nyeregtáska és kész volt a túragép.
Lekaptam és megint sportmotorom volt:)
De a második szezonra megsajnáltam, és eladtam. Addigra persze televolt a piac sradokkal, szóval kb egy zsák krumpliért tudtam csak eladni de nem bánom, sok élményt nyújtott, és sose kellett hozzányúlni.
Valószínű ezért a szerelés néllkül töltött pár évért cserébe kell az MZ-t folyamatosan bütykölni:)
De aki egy jó motort akar gyorsan vegyen egy sradot, tapasztalatom szerint méltánytalanul jó áron lehet most hozzájutni...
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | Bandit 400 | Következő motorja? | 250 RR:) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |