A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 1991 (487)

Gs 500 E 1991 (487) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható öszvér

Szöveges ítélet

Mivel eléggé tapasztalatlan voltam motorozás terén és nem ismertem jó szerelőt, ezért beválasztottam egy eléggé leharcolt példányt. Később szerencsére rátaláltam a lent említett mesterre. Óra szerint 44000 km volt benne, a szerelőm szerint ez inkább olyan 60-80 000 km lehetett valósan. A hibalista ebből adódott, az egyetlen bosszantó momentum a gázbowden elszakadása volt.

A gépet túrázásra használtam, általában 100 - 200 km körüli távolságokat mentem vele egyhuzamban. Út szélén sosem hagyott ott, a hibalistán szereplő dolgok elvégzése után megbízható, olcsón fenntartható motor lett. A motor nem egy lóerőgyár, tanulómotornak viszont nagyon jó. Országúton úgy 120-ig gyorsabb lehetsz, mint a legtöbb autós (ha nem hagyod, hogy a fordulatszám 6000 alá essen), autópályán azonban hamar elfogy a szufla. A tartós 140 fölött kínzást egyébként magasabb olajfogyással "hálálta" meg. Normál országutas tempónál azonban két olajcsere között nem kellett utántölteni.

Én nagyon szerettem a GS-t, sajnáltam, mikor meg kellett válnom tőle.

Összefoglalva tapasztalataimat:

500 000 forint alatt nemigen lehet jó állapotú 500-as géphez jutni, főleg a lepattant, agyonhajszolt, ősöreg motorokat adják ennyiért. Ha megbízható, olcsón fenntartható tanulómotorra van szükséged, nézd meg a 96-98-nál fiatalabb GS-eket. Aki motort vesz, mindenképpen nézesse meg a típushoz értővel!

Hibalista

- - folyadékok + szűrők
- - vezérműlánc + feszítő csere
- - hajtólánc + fogaskerekek
- - szelephézag állítás
- - karbiszinkron
- - az egyik karbi fedele törött volt
- - gázbowden szakadás
- - gumik
-
- Összesen kb.: 100 - 150 000 forintot költöttem arra, hogy műszakilag megbízható, jó állapotú legyen.
-

Ide hordtam szervizbe

http://www.biker-world.hu/

Nagyon korrekt hozzáállású szerelő, nem aranyárban dolgozik, az a célja, hogy jó legyen a motorod, nem a lehúzás. Mindig pontosan előre elmondta, hogy mit és miért kell kicserélni, nem volt utólagos "meglepetés" a számlán.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.