Megbízható, olcsó, Suzuki
Szöveges ítélet
2009-ben vettem, előtte Simsonom volt. ER-5, CB-500, GS-500 voltak a jelöltek. Olcsó, megbízható, olcsón fenntartható motort kerestem. Úgy gondolom jó választás volt.
Fogyasztása:
-3,8 országúton hosszútávon,
-4,2 napi bejárásra használva 2x10 km-re
-a legtöbb 4,7 volt 140-150-el autópályán
Magasabb embereknek kényelmetlen lehet hosszú távon, én(170 cm) 250 km-t mentem legtöbbet egy seggel, a legtöbb egy nap 600 volt.
Nem tartozik az erős motorok közé még kategóriájában sem. Autópályázni annyira nem jó vele egyrészt a menetszél miatt, másrészt 140-nél 7000-et pörög és az olajat is csipegeti (legalábbis az enyém).
4-5000 között jól használható, 6000 indul meg igazán.
Olcsón fenntartható, egyszerű motor kevés hibalehetőséggel.
Alkatrészárak:
-Fékbetét 2x4500
-Olajcsere (olajszűrő, 3l olaj) kb. 8000
-Légszűrő(minden 2. olajcserénél) kb 4500
Olajból 15W-50 Repsol ásványi olajat használok, szűrökből Hilofiltrot.
-Láncszett kb. 30000
Egyelőre nem tervezem a cserét, majd ha mégis akkor 650-es SV lesz a következő.
Hibalista
- -Vezérműlánc feszítőszerkezete ment tönkre.
- -Reflektorvisszajelző kék műanyagburkolata leesett :)
-
Ide hordtam szervizbe
Full Gas - Balatonboglár
Teljesen korrektek, pár nap alatt javították alkatrészbeszerzéssel együtt.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | S51B | Következő motorja? | SV 650 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |