A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Tl 1000 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható játszótárs

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy egy KAWASAKI ZXR 750-ről ültem át a Tl-re! A négyhengeres motorok tetszettek mindig és egy kicsit tartottam a V2-től.
A gép Olaszországból került hozzám, egy velem egyidős (született:1966) hölgy tulajdona volt. A motor első látásra megtetszett. Egy járművön látszik, hogy milyen gazdája volt és hogyan bántak vele. Az órában 34 ezer pár száz kilométer volt, ami valósnak tűnt az állapot alapján. Nem ismertem ezt a típust vásárlás előtt, sőt közelről sem láttam előtte ilyen motort (csak a KAWASAKI érdekelt), de egy próbakör után megvettem.
Úgy vittem műszakira, ahogy volt, csak a gumikat kellett cserélni. Olvasgattam fórumoldalakon a motorról, hogy mire számíthatok, de kellemesen csalódtam. Írtak nehéz indításról, vázrepedésről, hengerfejproblémákról, stb. A motorral megtettem kb. 11 ezer kilométert gond nélkül és a leírt hibákból semmit nem produkált a motor, sőt ilyen megbízható gépem még nem volt! Azt is hallottam másoktól, hogy nehéz megszokni, meg birkózni kell vele kanyarban, ... mi van? Nekem semmiféle nehézséget nem okoz terelgetni a vasat kanyarokban, persze beállítottam a futóművet az én igényeimnek megfelelően. A motor nagyon jól megy, nem okoz gondot városban sem az araszolgatás, de igazán a lakott területen kívüli száguldást szereti. Óra szerint 270 km/h a vége gyári áttétellel és ezt lazán tudja bármikor!
Akinek tetszik ez a típus nyugodtan vegyen egyet, de azt hiszem itthon nehéz lesz találni jót! Nagyon meg kell nézni az itthon eladásra szánt darabokat, mert nagyon sokan nekiállnak mókolni mindenféle tudás és hozzáértés nélkül.
A MOTUL olajat szereti, csak ajánlani tudom! Egyszer raktam bele castrol-t, a motor zajos lett, nem tudtam sebességet váltani, nem emelt ki a kuplung. Azt hittem elromlott a motor, de amikor megint lecseréltem az olajat MOTUL-ra láss csodát minden rendbe jött. A motor elhalkult, a váltó olyan lett, mint újkorában, és a kuplung is kiemelt egyből rendesen! Kerülni kell a vacak olajakat és a gép meghálálja!!!
A motor most is megvan nem is tervezem eladni. Az a helyzet, hogy jobbat nem tudnék venni, csak drágábbat.

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi, csak a kopó alkatrészek és szűrők lettek cserélve!

Ide hordtam szervizbe

Nem látta szerelő, magam javítom.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? ZXR750L Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.