Megbízható Japán
Szöveges ítélet
33e Kilométerrel vettem, megjártuk vele Szlovákiát többször, Lengyelországot, minden probléma nélkül. Soha nem robbantunk le vele, nem kellet szerelni az út szélén, csak a kötelező olajcserét és társait kellet rajta elvégezni. Olajat, szűrőt 6000-ként kér.
Ezt még japánban rakták össze, állítólag az újabb spanyol verziók itt ott rozsdásodnak, ezen 13 évesen még nem volt sehol rozsda. A festés csillog,gumi alkatrészek, elektromos csatlakozók hibátlanok.
Probléma 1x volt vele, a hátsó teleszkópból elment az olaj szépen lassan, mikor túlterheltük, de ez nem a motor hibája. Megoldottuk átpakoltunk másik motorra a cucból és mentünk tovább.
A motorja nagyon jó, szép a hangja 4000- től jól húz kb 8000 környékéig. 2 személlyel megpakolva 160 Km/ment. Általában 90-110 közt jártam vele ekkor 4 liter elég volt neki. a 120 -as tempót is szereti, de ott már közelíti az 5 litert a fogyasztás. 130-140 ig jó gyorsul,azért nem sportmotor. Megtorpanás nincs,sehol. Kis egészséges remegés van, de nem zsibbad el az ember.
A dombokat könnyedén veszi, a Tátrát rendszeresen jártam vele.
Futóműve viszont 2 személlyel kevés, legalább is szerintem puhák a teleszkópok az eleje könnyen felüt. Túrázni elég, kanyarogni 100 alatt lehet vele biztonságosan, gyors hosszú kanyarokban már nem annyira éreztem tutinak.
A fék teszi a dolgát, nincs vele probléma a hátsó kifejezettem jól fog.
Az üléspozíció is viszonylag kényelmes, az ülés keskeny kicsit azt érezni 100 Km után:-) 400 Km ként elég bele tankolni.A 95 benzinnel jobban remeg mint a prémium csodákkal, érdemes felváltva tankolgatni. A legjobb fogyasztásom 3,4 liter volt a legrosszabb 5,3 liter. Átlag 4 liter evett.
Azoknak javaslom, akik inkább magukban szeretnek motorozni. Vagy könnyűek, mert 2 nagydarab embernek sajnos kicsi.
Hibalista
- A hátsó teleszkóp elfáradt,mikor 230 Kg terheléssel túráztunk.De hazahozott csak hintázott egy kicsit. Cserélve lett bontóból 20e Ft -ért.
- Más probléma nem volt, soha nem állt meg, nem kellet rajta semmi problémát elhárítani.
- Csak a kötelező dolgok cseréje: olajok,szűrők, gumi, fékbetét.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam, kivéve 1x a szelep állítást. Becsületesen dolgoztam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Yamaha YBR | Következő motorja? | BMW K75 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.2/10) |