A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2000 (487)

Gs 500 E 2000 (487) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható Japán

Szöveges ítélet

33e Kilométerrel vettem, megjártuk vele Szlovákiát többször, Lengyelországot, minden probléma nélkül. Soha nem robbantunk le vele, nem kellet szerelni az út szélén, csak a kötelező olajcserét és társait kellet rajta elvégezni. Olajat, szűrőt 6000-ként kér.
Ezt még japánban rakták össze, állítólag az újabb spanyol verziók itt ott rozsdásodnak, ezen 13 évesen még nem volt sehol rozsda. A festés csillog,gumi alkatrészek, elektromos csatlakozók hibátlanok.
Probléma 1x volt vele, a hátsó teleszkópból elment az olaj szépen lassan, mikor túlterheltük, de ez nem a motor hibája. Megoldottuk átpakoltunk másik motorra a cucból és mentünk tovább.

A motorja nagyon jó, szép a hangja 4000- től jól húz kb 8000 környékéig. 2 személlyel megpakolva 160 Km/ment. Általában 90-110 közt jártam vele ekkor 4 liter elég volt neki. a 120 -as tempót is szereti, de ott már közelíti az 5 litert a fogyasztás. 130-140 ig jó gyorsul,azért nem sportmotor. Megtorpanás nincs,sehol. Kis egészséges remegés van, de nem zsibbad el az ember.
A dombokat könnyedén veszi, a Tátrát rendszeresen jártam vele.
Futóműve viszont 2 személlyel kevés, legalább is szerintem puhák a teleszkópok az eleje könnyen felüt. Túrázni elég, kanyarogni 100 alatt lehet vele biztonságosan, gyors hosszú kanyarokban már nem annyira éreztem tutinak.
A fék teszi a dolgát, nincs vele probléma a hátsó kifejezettem jól fog.
Az üléspozíció is viszonylag kényelmes, az ülés keskeny kicsit azt érezni 100 Km után:-) 400 Km ként elég bele tankolni.A 95 benzinnel jobban remeg mint a prémium csodákkal, érdemes felváltva tankolgatni. A legjobb fogyasztásom 3,4 liter volt a legrosszabb 5,3 liter. Átlag 4 liter evett.
Azoknak javaslom, akik inkább magukban szeretnek motorozni. Vagy könnyűek, mert 2 nagydarab embernek sajnos kicsi.



Hibalista

- A hátsó teleszkóp elfáradt,mikor 230 Kg terheléssel túráztunk.De hazahozott csak hintázott egy kicsit. Cserélve lett bontóból 20e Ft -ért.
- Más probléma nem volt, soha nem állt meg, nem kellet rajta semmi problémát elhárítani.
- Csak a kötelező dolgok cseréje: olajok,szűrők, gumi, fékbetét.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam, kivéve 1x a szelep állítást. Becsületesen dolgoztam.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Yamaha YBR Következő motorja? BMW K75
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.