Még az asszony is szereti!
Szöveges ítélet
Első motoromnak vettem. Tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, csak ajánlani tudom.
Legnagyobb hibája a puha futóműve, de progresszív rugókkal és keményebb olajjal orvosolható-ez meg is történt. Sokkal jobb lett az útfekvése. Másik hiba, hogy kevés szerelő meri vállalni a szelephézag állítást, de én találtam egy aranykezű szakembert. Ezen kívül igazán hibát nem tudok felsorolni.
Sokat használtam utassal is. A menetteljesítményei akkor is kielégítőek, simán lehet vele előzni, vagy szerpentinezni még úgy is. A fogyasztása 4,5-5,5 körül volt még akkor is ha 140-el utassal autópályáztam. A végsebessége elég magas ahhoz, hogy lehessen kicsit száguldozni, naked-en meg nem is kell ennél több.
Dunlop sportmax gumi van rajta hátul így egy szerpentinezéskor akár peremig is lehet dönteni.
A fékjei megfelelnek a nekik szánt célra.
Kényelmes motor, hosszú gyors motorozásokhoz valami szélterelő elem hasznos előre. Az utasülés is kényelmes. 400km-es napi túra után sem mondod azt h nem ülnél vissza rá.
Az alkatrészellátás tökéletes annak ellenére, hogy belpiacos. Bontóban vagy motorosboltban szinte mindent kapni hozzá.
Mindent összevetve nagyon jó motor.
Hibalista
- Láncszett kopott el - Teleszkóp szimmering - Olajszűrőcsere, olajcsere - Egyszer kiégett a rendszámtábla-világítás :) - Szelephézag állítás, karbitisztítással és szinkronnal 33000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Galyhoffer Gábor a Budafoki úton (Bp. 11 ker.) -aranykezű szerelő, ha akarod végig is nézheted a műveletet, megfizethető, megbízható
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kawaszati- lehúzós társaság, ODA NE MENJ!
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |