A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Lendületes böszmeség!

Szöveges ítélet

Először is a motor 2004-es gyártású, 2005-ös modell. Már a képekről is beleszerettem és "élőben" még jobban tetszett. Amikor először kipróbáltam minden azonnal kézre-lábra esett, simán jár a váltó, széles a használható fordulatszám tartomány, nyomatékos, kezdőnek éppen elég erős (49kw), kényelmes az üléspozíció, széles az ülés. Mivel elég méretes darab, ezért talán még egy quad doboz sem mutatna hülyén rajta, ami szintén szempont volt.
A hosszabb rugóutak megfelelő védelmet biztosítanak a rossz minőségű aszfalton. A túraendúróból persze inkább a túrát kell kiemelni, terepre nem való.
A negatívum talán szintén a mérete, noha a súlya nem különösebben nagy a kategóriájához képest, mivel magas építésű a súlypont is magasabban van, de ez nekem csak alacsony temponál jelentett gondot.
2 fővel és csomagokkal már nem olyan tökös a gép, többet kell használni a sebváltót.
Többen panaszkodtak viszont (helyesebben mindenki akivel beszéltem), és engem is zavarnak a fej körül keletkező kellemetlen turbulenciák, amik 100 km/h felett rángatják a fejet, így hosszú távon fárasztó. Én 1 nagyobb plexivel orvosoltam némileg a problémát, szóval, ha nincs nagy szél akkor már észre se veszem.
Mivel nem száguldozásra tervezték ezért talán meg sem kéne melítenem, hogy 160 felett azért érezni némi imbolygást az első futóművön.
Ja, kicsit sokallom a 6 lityi fogyasztást, amikor 90-100-al mentem országúton, akkor sem sikerült 4,9 alá vinni.
Mindent összevetve, a formától még mindíg megpezsdül a vérem, erőből már el tudnék viselni többet is, de röviden és tömören: IMÁDOM!

Hibalista

- Mivel 3x lefektettem szegényt az oldalára, ezért nem biztos, hogy az elromlott a helyes szó, de mind1, szal bal index tört - 5600, sebváltókar (ugyanakkor mint az index) 12000.

Ide hordtam szervizbe

Motorvilág kft, Békéscsaba. Garanciális problémám még nem volt, szóval csak a kötelező szervízekre vittem eddig, hallottam már olcsóbb szervízt Pesten, de az áraik korrektek. Azért nem adok jobb osztályzatot, mert jelenleg van 1 függő vitánk, ugyanis szerintem félretájékoztattak, szerintük meg mind1 mit mondtak, későn vittem a mocit a kötelező 18000-es szervízre, így ugrott a gari, bár sztem nem lesz semmi problémám garanciális időn belül, de akkor is!

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18509
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.