Lendületes böszmeség!
Szöveges ítélet
Először is a motor 2004-es gyártású, 2005-ös modell. Már a képekről is beleszerettem és "élőben" még jobban tetszett. Amikor először kipróbáltam minden azonnal kézre-lábra esett, simán jár a váltó, széles a használható fordulatszám tartomány, nyomatékos, kezdőnek éppen elég erős (49kw), kényelmes az üléspozíció, széles az ülés. Mivel elég méretes darab, ezért talán még egy quad doboz sem mutatna hülyén rajta, ami szintén szempont volt.
A hosszabb rugóutak megfelelő védelmet biztosítanak a rossz minőségű aszfalton. A túraendúróból persze inkább a túrát kell kiemelni, terepre nem való.
A negatívum talán szintén a mérete, noha a súlya nem különösebben nagy a kategóriájához képest, mivel magas építésű a súlypont is magasabban van, de ez nekem csak alacsony temponál jelentett gondot.
2 fővel és csomagokkal már nem olyan tökös a gép, többet kell használni a sebváltót.
Többen panaszkodtak viszont (helyesebben mindenki akivel beszéltem), és engem is zavarnak a fej körül keletkező kellemetlen turbulenciák, amik 100 km/h felett rángatják a fejet, így hosszú távon fárasztó. Én 1 nagyobb plexivel orvosoltam némileg a problémát, szóval, ha nincs nagy szél akkor már észre se veszem.
Mivel nem száguldozásra tervezték ezért talán meg sem kéne melítenem, hogy 160 felett azért érezni némi imbolygást az első futóművön.
Ja, kicsit sokallom a 6 lityi fogyasztást, amikor 90-100-al mentem országúton, akkor sem sikerült 4,9 alá vinni.
Mindent összevetve, a formától még mindíg megpezsdül a vérem, erőből már el tudnék viselni többet is, de röviden és tömören: IMÁDOM!
Hibalista
- Mivel 3x lefektettem szegényt az oldalára, ezért nem biztos, hogy az elromlott a helyes szó, de mind1, szal bal index tört - 5600, sebváltókar (ugyanakkor mint az index) 12000.
Ide hordtam szervizbe
Motorvilág kft, Békéscsaba. Garanciális problémám még nem volt, szóval csak a kötelező szervízekre vittem eddig, hallottam már olcsóbb szervízt Pesten, de az áraik korrektek. Azért nem adok jobb osztályzatot, mert jelenleg van 1 függő vitánk, ugyanis szerintem félretájékoztattak, szerintük meg mind1 mit mondtak, későn vittem a mocit a kötelező 18000-es szervízre, így ugrott a gari, bár sztem nem lesz semmi problémám garanciális időn belül, de akkor is!
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18509 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |