Legendás nehézsúlyú rakéta
Szöveges ítélet
Véletlenül került hozzám 4 éve.Elötte egy 600-as gpz Kawasakim volt,ehez képest jelentős volt az előre lépés.Az elöző gazdája egy igénytelen emberke volt,ez meg is látszott a motoron.
Összetákolt idomok vasig kopott fékek,kókány,kisipari kipufogó.Végül a motoron a javítani csak a buherált dolgokat kellett.
Mostmár teljesen gyári állapotban van.A motort a súlya miatt szidják sokan,ez is relativ dolog.(210 kg)A 90-es évegben még más volt a motorépítés szabályai.Én csak rövidebb turázásokra használom,erre tökéletes megfelel.Brutál erő és nyomaték van benne,soha nem tudtam teljesen kihasználni.Ami még szintén brutális a fogyasztás,10 liter alá még nem ment soha finom használat mellett sem.A motor konstrukció legendás,evvel 100 000 km semmi gond se lehet a gyár szerint.A váz nagyon erős,modern szemmel túl erős is,főleg a súly miatt.Az irányíthatóságával nekem még nem volt bajom,de kissúlyú vezetőknek szerintem több gondjuk lehet a kanyardöntéseknél.A fékek a mai szemmel is nagyon jól fognak.Plusz pont a gyári kormánystabilizátor.
Hibalista
- vákumos benzincsap
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |