A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

Vl 1500 Intruder Lc 2004 (1462) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lassan érő, de tartós szerelem.

Szöveges ítélet

Suzuki VL 1500 Intruder Teszt

Hát igen. Itt a nyomatékkirály.
Mikor először felülök rá az első benyomásom, hogy ez egy igen izmos cirkáló, fotelhez hasonlítható komforttal. Ezt a lábtartó trepnik pozíciója igencsak megerősíti. A hatalmas vas, ami a lábam közé került, valami brutál benyomást kelt. Különösen, ha valaki egy kisebb motor után vált erre a nagyobbra.
A piacon kapható modellek közül ez a típus nem a legkecsesebb, igen merevre sikerült a disign.(dizájn).
Ha beindítom a benyomás nem lesz rosszabb, szépen erőteljesen brummog alattam, még így is, gyári kipuffogóval. A kormány a maga 90 cm szélességével valami masztodon. A kezelőszervek nagysága is meglepő, egyszerre kuplungolni, és indexelni csak az igen nagyra nőttek tudnak rajta, (vagy ha ideiglenesen meg tudod nyújtani az ujjaidat). Ha nem lehetne állítani a kuplung, és a fékkar távolságát a markolattól, hosszútávon nehézkes lenne ezek használata. Én 182 cm magas vagyok, és a legközelebbire vannak állítva a karok, és így talán elfogatható. Amikor beteszed egyesbe, és lassan elindulsz vele, már érzed hogy az erő amit eddig sejtettél, az tényleg jelen van. Innentől kezdve csak méltóságteljesen gurul a vas, jó hosszú sebességfokozatokkal. A városban 3-asban tökéletesen el lehet vele közlekedni, szinte álló helyzetből elviszi 80 km/h-ig és még nem pörög. A vas méretei szélessége miatt a városi cirkálás felejtve. Még álló kocsisor között is nehezen megyek el vele. Viszont ha van hely, a terelgetése meglepően könnyű, a nagy méret ellenére is.
De ennek a gépnek az igazi eleme az országút. Ezt arra tervezték. Eleinte tartós haladás úgy 120-al, motor kellemesen brummog, abszolút nincs túlpörgetve, de valami sejtés folytán gondoltam hátha van még egy sebesség felfelé. Hát volt, a fordulat visszaesett szinte alapjáratira.
A kanyarstabilitása némi kívánnivalót hagy maga után. Erős döntéskor az eleje mintha egy kicsit szitálna, és el(cs)úszásra hajlamos tendenciát mutat. Ez valószínűleg azért van, mert a tank helyén csak az elektromos kütyük vannak. Maga a tank az ülés alatt helyezkedik el, ezért a súlypont is hátrébb-lejjebb van.
A fékek sajnos borzalmasak. Elég gyengék, tiszta erőből kell dolgoztatni őket egy pánikszituációnál. Szerintem ez nagy negatívum, egy ilyen monstrumhoz, (+300 kg) jobb fék dukálna, pedig elöl dupla, hátul szimpla tárcsafékkel van szerelve.
Fogyasztása meglepően kicsi, (valószínűleg a befecskendezéses technikának köszönhetően), városban 6,2 autópályán 120 km/ó – ás sebességnél, pedig lecsúszik 5,2-re.
Mindent összevetve az ár/érték arány szerintem nagyon jó, szerencsére a hátrányok nem húzzák le annyira, hogy ne lehessen megvenni, és sok évig boldogan motorozni rajta.

Előnyök:
nyomatékos motor,
könnyű kezelhetőség, előnyös fogyasztás, (az 1500 cm3-hez képest)
hátrányok: gyenge fékek, gyenge lámpa, sürű szervízintervallum.

Fogyasztás: 5,5 L/100 pályán 130-as átlag 2 fő+csomagok, 5,1 L/100 szerpentineken nézegetős tempóban


2010 02 02:
Végül is eladásra került szegény. Ha nem lenne az embernek a normális evoluciós fejlődése, (mindig többet, és jobbat akar), akkor biztos soha nem adom el.
Remélem az új tulajdonosának is olyan szép élményeket ad mint nekem 5 éven keresztül.

Have a nice life, my sweet bike !!!


Mike

Hibalista

- zéró, nada, semmi, ( 2010 - még mindig semmi ).

Ide hordtam szervizbe

Mivelhogy semmi nem romlott el rajta, ezért maradt a szervízintervallum által előírt általános szerviz, és ezt egy V2 tulajdonos, szerintem maga is meg tudja csinálni.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1750
Megbízhatóság (9) Vezetett km 31500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? XVS 650 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.