A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Dl 650 2004 (645)

Dl 650 2004 (645) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Külső szemlélőnek nem, de vezetni élmény...

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Robogózás, kínai quadozás és két Honda (FMX,Shadow) után vettem meg, ez az első motor amit hosszas internetes utánajárás és motoros tapasztalattal rendelkező véleménye után választottam. Az FMX-be beleugrottam, a Shadow-t ismertem és vezettem is korábban, de mindkét motor után figyeltem és kerestem a következő motoromat. (2008 májusban vettem az FMX-et, júliusban a Shadow-t, októberben a V-strom-ot). Yamaha XT660Z Tenere, Honda Transalp, és a V-strom volt az egyértelmű 3 jelöltem. A Tenere-t teljesítménye alapján gyengének találtam és nem akartam ismét egy motort venni amit kevésnek tartok majd, ezért ezt elvetettem. Maradt a Transalp és a V-strom. Komoly dilemma, amelyikre ráültem éppen az tetszett, de itt már figyeltem az adatokra (LE, nyomaték). Ebban jobb a V-strom, de még ez önmagában nem győzött meg. Ekkor hívtam fel egy haverom aki már több motort használt, jól motorozik és adok motorban, autóban a véleményére. Szerinte a V-strom egy kiforrott technika, erősebb és már sokmindenkinek bizonyított. Neki volt SV-650-e, ami motorikusan szinte ugyanaz és visszasírja, annyira jó motor volt. Ezután már csak a V-strom kellett nekem. Meg is vettem, kipróbáltuk egyszerre a V-strom-ot és a Shadow-t, cserélgettük egymás alatt és meggyőző volt a különbség. A Suzukin nem fájt a hátem, az autók tisztelik, nem úgy a Shadow-t és az októberi kb 10-fokban a Shadown fáztam, a DL-en nem. Egy negatívumot tudok felhozni a DL-el kapcsolatban, az pedig első motoros eldőlésem (nem borulás), ami egy murvás emelkedőn történő megforduláskor történt, nem ért le a lábam és elfektettem a motort. Egy index bánta, semmi más, pedig aszfaltos és köves úton történt, de szerencsére a bukócső tette a dolgát. A két Hondával szemben a Suzuki szerencsére nem tesz olyat hogy kihuzatáskor 1 és 2 fokozat között üresbe rakja és nagy gázadáskor (tömeg ellőtt) felbőg a motor és a bukósisak ilyankor szerencsére eltakarja a megszégyenült képemet. Bár a környezetem nem hisz már nekem, de ez a motor sokáig megmarad és idén szeretnék több hosszú túrára elmenni vele, már alig várom. Még annyit a motorról, hogy nem a szépsége, hanem a vezethetősége és annak komfortja ami nagyon meggyőző. Villogni nem nagyon lehet vele, de jókat motorozni annál inkább ! És nekem ez a lényeg ! -KARMI-

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.