A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki » Gs 500 E 2004 (487)

Gs 500 E 2004 (487) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Klassz(ikus)!

Szöveges ítélet

Kicsit későn (mihez képest?), 25 évesen tettem le a nagymotoros jogsit, pedig mindig is szerettem volna nagymotort a simson után. Tavaly előtt végre lehetőségem nyílt motorvásárlásra, így elkezdtem keresgélni a 400-500ccm-s kategóriában. Tanulómotorom egy kis CB400-as volt, ami nagyon tetszett, sajátnak is elfogadtam volna. A használtpiacon ezekből sajna elég kevés van, ami van és jó állapotú, az pedig igen borsos áron. Szóba jött még az ER-5-ös kawa is, de ezekből is elég kevés van és az áruk is magasabb mint a suzukiké.
A GS500-asomat végül néhány hónap keresgélés után leltem meg. Egész jó áron hozzájutottam egy két és fél éves példányhoz. Tavaly volt az a nagyon enyhe tél, ami lehetővé tette, hogy ne csak a garázsban nézegessem friss szerzeményemet, hanem guruljak is vele. Elég fura volt, fél négykor sötétedett, mi meg ott motoroztunk a januári naplementében… 
A motorral összességében meg voltam elégedve. Kezes, könnyen kezelhető, alacsony fenntartási költségű, egyszerű szerkezet volt. Meglehetősen elavult, de kiforrott technika jellemezte az egész vasat, de amire kellett (ti. tanuláshoz), arra megfelelt.
Külsőre izlés dolga, nekem tetszik a mai napig. Futómű kényelemre hangolt, az első telók túl puhák, két személynél könnyen felüt. Gyári gumik középutasak, nekem megfelelt. Hátsó túl virsli, végülis elegendő, de szebb volna a 160-as. Kormány egész kényelmes, kezelőszervek ismerősek lehetnek, hiszen szinte minden suzira ezeket pakolják. Fék elegendő, a gázon túl sokat kell fordítani, ez kényelmetlen. Gázreakció a mai befecskendezősökhöz képest igen lassú. Tükrök 5-6 ezer között rezonálnak, csak sejteni lehet ki jön mögöttünk. Mondjuk nem sokan előztek le, 120-140 között jártam vele, száz felett nehezebben gyorsul, teljesítmény csúcs nem érezhető, kiegyensúlyozottan adja le azt ami van. Hangja 7 körül jön meg gyári dobbal, egész kellemes. Váltó korrekt, hátsó fék nyikorgott, betétet nem cseréltem, mert 90%-ban úgyis az első féket használtam. Világítás elegendő, mindössze néhányszor mentem vele sötétben, akkor viszont meglepődtem, hogy a fényszóró milyen szépen vág alagutat a sötétbe.
Kezdőknek tudom ajánlani, ideális kezdőmotor.

Hibalista

- Semmi nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

full-gas szekszárd, korrekt, gyors munka, csak lehetnének kicsit olcsóbbak

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.