Kisnagy luxus robogó
Szöveges ítélet
A suzuki többek között ezzel a robogóval kezdte a "nagy" robogógyártást.
Japán belpiacos modell de mégis elég sok van europában.
Amikor meg vettem egy garázs mélyéről és le szervizeltük utána értetem meg a burgmanosokat. Szerviznél szinte mindent amit kellet kicseréltünk és még így se lett csak pártízezres számla. Igazi túra robogó kényeztető kis extrákkal ( sisaktartó világítás, biztonsági oldal sztender, a térdnél kis tároló doboz,)és ugyan akkor rendkívül egyszerű kezelhetőséggel. Tanuló motornak a legjobb!!
Nem egy kapkodó idegbeteg de mégis dinamikus. Aki gyorsulógépet akar az vegyen egy 180as runnert aki viszont túrázni indul nincs jobb választás 3,8főlé sose ment a fogyasztás még 2személyel se de volt 2,9 is ahhoz képest hogy 125-ös. Ami nem tetszett az a 10collos kerék és a hosszú tengelytáv, és a hátsódob fék. Nagyon tetszett hogy akár 50-esként is ellehet sütni ha esetleg arra van szükség :-) és az hogy nem hivalkodó de amikor elárulod hogy mégis csak egy burgonya csak kicsibe akkor csak pislogás van. Állítólag utasként se kényelmetlen. Összevetve nagyon jó kis gép szerkezetileg nagyon ott van nem hiába a japán technikának (papírlégszűrős ami a sisaktartóból kapja a levegőt, variátor hűtéses)
Hibalista
- égő és kisebb dolgokon kívül semmi (gyertyapipa)
Ide hordtam szervizbe
saját magam és ismerős szerelte
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | piaggio zip | Következő motorja? | piaggio X9 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |