A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

SFV650 Gladius 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisétvágyú erőgép

Szöveges ítélet

Már több egyhengeres 650-es motorom volt előtte. Most valami újat akartam. Elég volt a nagy fogyasztásokból és olvastan sok népítéletet a Suzuki V2-esekről, hogy kevéssel beérik.Az üveghangú rízsrakéták nem jönnek be. Az SV-ket nézegettem a szalonban mikor megpillantottam a Gladiust. Úgy vettem meg, hogy ki sem próbáltam...sőt...karácsonyfa alá szántam magamnak és olyan hideg volt decemberben, hogy nem tudtam lábon elhozni a szalonból. Így a kereskedés furgonjával hozták ki nekem és akkor indítottam be először. Akkor összesen 1 km-t mentem vele ki a benzinkútig meg vissza. Letoltam a pincébe és csak tavasszal hoztam fel. Olyan hosszúnak még sosem tűnt a tél.

Azóta már mentünk vele több mint 15 ezer km-t szinte mindig két személlyel de egyszerűen nem tudok betelni vele. A motor úgy tol alulról, hogy az ezresek tátott szájjal maradnak le ugyanabban a fokozatban. A fogyasztást pedig nem értem...mivel megy ez a motor? Két személlyel 130 fölött hajtva sem kér többet 4.5 liternél. A Pegasóm ekkor már 9 litert szippantott ki a tankból. Egyszer egyszeméllyel 3.4 litert mértem 90-100 km-es tempóval. Ez a része kitűnő és példaértékű. Ami kis negatívumként mutatkozik az az ülés keménysége. Kicsit sportos keménységüre sikeredett. Szerencsére egészen olcsón...mindösszesen 17.500 forintért lehet hozzá kapni gyári túrásított ülést. Ezen magasabb a szivacsozás és puhább is. Ezzel tökéletes még hosszabb távon is. Nekem nem kell szélvédelem. Volt Suzuki Burgmanomés azon megőrültem a turbulenciától meg az örvénylés miatti szélzajtól. A Gladiuson ez nincs...egyenletes a szélnyomás és 140-ig nem is érezni nagyon az első lámpa kialakításnak köszönhetően.

A gyári kipufogónak tökéletes hangja van. Mély, öblös, erőt sugárzó, nem tolakodó de motorféknél messzire nyomja a basszust. Az osztrák szerpentíneket nagyon szépen lehet vele rajzolni még két személlyel is. A fékek jók, nem lehet rosszat mondani rájuk. Sokat nem is kell használni olyan jó hatásfokú a motorfék. A világítása rendben van...kellő fényt ad sötétben. Mindig pöccre indul, nem hagy cserben. Tettem rá egy túradobozt, így rakodni is lehet. A váltója szerintem a legcsendesebb az összes motor között. Eddig nem bántam meg, hogy megvettem és bátran ajánlom mindenkinek akinek tetszenek az ilyen stílusú nakedok.

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi sem. A fesszabályozót garanciában visszahívásos alapon cserélték még újabbra. Az eredetivel sem volt gond.

Ide hordtam szervizbe

Nem hordom szerelőhöz. Magam is az vagyok, így sokat spórolok vele.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15600
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Pegaso 650 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.