Kis Darázs
Szöveges ítélet
2008-ban vásároltam Suzi-t a PARDI Suzuki Márkakereskedésben a Soroksári úton.
Ez már az Új gyújtásos verzió, nem kell a szivatóval szórakozni. ( kulcs be, elfordít indít és már lehet is menni)
Kezdetben pattogott az úton, megcsúszott nagy fékezéskor, egyszer majdnem el is estem vele emiatt.
Nem tudtam mire vélni minden szép és új volt a motoron, úgy gondoltam ez van ez ilyen meg kell szokni.
Az 1000km-es szervizen derült ki, hogy keményre volt felfújva a gumi
Leengedték a gyári értékekre és hoppá azonnal kényelmes, kezes báránykává szelídült. Rossz utakon elnyelte a vastag gumi az ütéseket, sokkal jobban lassult és onnantól kezdve soha nem csúszott meg a gumi még nagy fékezéskor sem.
Terepes száguldozásra nem igazán alkalmas a motor, de nem is arra való. A teleszkóp miatt nem lehet terepen gyorsan menni, mert fel koppan és nincs szíve az embernek bántani szegénykét. Lassú tempóban, óvatosan, figyelve a buckákra stb. viszont igen.
Mentem vele hegyi gyalog ösvényen, Füves pusztán, homokos tóparton, és még szántásban is.
Szántásban!!! Széles gumik felültek a földre, és 2-esben szépen nyugodtan átvágtam.
A baj csak az, hogy a homokos-földes utakon a láncot a rücskös gumi homokkal teleszórja, és lehet máris ápolni. Emiatt lemondtam erről és ezután aszfalton illetve sima földes utakon használtam.
Fantasztikus kis gép.
Csendes, megbízható, keveset fogyaszt. A 100-as tempót egyenes úton mindig tudja.
Tud menni 130-al is ( szélárnyékban ) , de ezt csak egyszer próbáltam ki, nem szabad.
90 kg vagyok, de a barátnőmmel aki (50) nagyon sokat túráztunk a kis Suzival.
Budapest mellett élek. Elmentünk egyszer Bécsbe vele. Sokszor mentünk Balatonra, a Velencei tóhoz. Az alföldön túrázgattunk sokszor.
Jó időben munkába járásra.
Nyáron Pestre szinte csak motorral mentem, a dugók miatt mással nem is lehet ott közlekedni.
A másik baj az, hogy a benzin tank nem olyan nagy.
Ennek viszont az az előnye, hogy egy 15 kilós dinnyét simán hazavittem vele a tank tetején, ugyanis az ülésszivacs majdnem beborítja a tankot. Pont nem az elején kell ülni hanem kicsit hátrébb és a dinnye pont elfér elöl
Nagyon sok örömet okozott. Igazi málhás kisöszvér.
Soha nem hagyott cserben, nagyon kezes kis jószág volt.
60.ezer kilométert mentem vele a gyári gumiabroncsokkal. A Garancia idő alatt végig szervizbe vitte, Nagyon kedvesek voltak, és mindig ott lehettem a motor mellett.
Utána csak olajcsere és levegőszűrő tisztítás kellett. Olyan egyszerű a motor mint a bot, mindenki meg tudja csinálni az olajcserét és a levegőszűrő tisztítást! Semmi más gond nem volt vele.
A kötelező biztosítás összeg komolytalan, kb 5000Ft / év.
2012 szeptemberében sajnos anyagi okok miatt, meg kellett válnom tőle.
800.ezerért vettem a szalonból és 600.000ért adtam el négy éves korában.
Mutasson valaki még egy ilyen, értéktartó motort!!!
Nem is nagyon adják el, mert soha nem megy tönkre, és inkább megtartják második motornak, vagy a gyereknek. EU-ban ez a moci használtan kb 2000EURO. De ott is alig lehet kapni.
Az új tulajdonos azóta már több emailt is küldött, nagyon örül a motornak.
Ha újra motort veszek biztos , hogy SUZUKI lesz!
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Pardi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Hosuba
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | bandit 250 | Következő motorja? | Vstrom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |