kicsi, de erős. városi, de utazó
Szöveges ítélet
Robogók (89-es Vespa, Yamaha jog), majd "86-os" 125-ös Gilera Eaglet után úgy döntöttem, hogy első "motor-motoromat" is megvásárolom. Így esett a választásom egy 2001-es Suzuki VL 250-esre. Elsősorban a kinézete fogott meg. Mint később kiderült a súlya, kezelhetősége és erelye is tökéletes volt számomra. 90%-ban városban használtam, és kényelme fordulékonysága tökéletes volt. Az autóúton 90 km/h-nél elkezd rázni, de a súlya miatt 100 fölé nem feltétlenül kell hajtani, hátmég a menetszél. A súlya 150 kg körül mozog. Garázsban tologatás még problémamentes. Kb. 20-22 lóerővel városban magabiztosan lehet elhagyni a 20 tonnás kamionokat, és 10 mp múlva sem látod meg a visszapillantódban az éppen letolni készülő monstrumot. A motor nagyon nyomatékos, négyesben is tökéletesen húz, alacsony fordulatszám mellett kifejezetten kellemes a hangja. A váltó rendben van, a fékek megfelelőek. A V2-es blokk gyönyörűen szól. Az előretolt lábtartó és az üléspozíció nagyon kényelmessé teszi az utazást. A 2. utas számára is kényelmes az ülés, bár nem 2 személyes a motor. Szervízben semmi probléma nem volt vele, olajcsere, légszűrő, fékbetét, csá...
Kezdőknek is ajánlom, de ezzel a motorral már lehet menni.
Személy szerint nem váltam volna meg tőle, de hát az ember gyakran újra vágyik. Az ára húzós lehet, de hosszú távra nyugodtan be lehet fektetni. Néha úgy érzem, hogy megbántam amikor eladtam : (
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Amargo
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |