Kezes vibrátor
Szöveges ítélet
Miután romhalmazzá törtem egy úthibából (és önhibából:-) kifolyólag előző országuti motorom, úgy döntöttem itt az ideje hosszabb rugóutakat csatasorba állítani. Olyan motort kerestem ami országúton is jól teljesít, de ha lekanyarodok róla, akkor sem jön zavarba. Kedvező ára miatt választottam a DR650-est. Ez volt életem első 1 hengerese. Így meg kellett szoknom a test összes porcikáját lezsibbasztó folytonos vibrálást és a keskeny/brutálkényelmetlen ülés is gondokat okozott az első időben. Mindezek ellenére (vagy éppen ezért?) megszerettem a motort. Soha nem hagyott ott sehol, keveset evett és olcsó volt az időszakos szervíz is. A gyárilag szerelt Bridgestone gumik aszfalton meglepően jól tapadtak. A terep nekem meglehetősen új dolog volt, így erről csak annyit, hogy én előbb szoktam megilyedni mint a motor.:-)
Megjártam vele Erdélyt és Lengyelországot is sok szép emékkel gyarapodva.
Egy dologgal nem tudtam kibékülni: közúton a blokk bizony kissé erőtlen és lomha volt számomra.
Utólag be kell látnom, hogy elhamarkodott volt eladnom. Egy rövid kiruccanástól eltekintve azóta is csak egyhengereseket hajtok, köszönhetően ennek a kezdeti pozitív képnek amit a DR650-esnek köszönhetek.
Hibalista
- hengertalp tömítés anyiaghibás volt és szivárogni kezdett (garanciális csere)
Ide hordtam szervizbe
www.nivojff.hu márkakereskedés Veszprémben
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |