A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Suzuki

S Burgman AN250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes japán krúzer

Szöveges ítélet

Sziasztok,

azért választottam a Suzuki Burgmanját, mert napi használatra szerettem volna egy megbízható, kényelmes és gazdaságos járgányt. Ebben a paripában megtaláltam mindezt. Naponta kb 40km-t megyek vele, munkába, heti kétszer focizni, egyszer squasholni, így meg is kell pakolni a lovat alkalmanként.
14 éves jelenleg a gép, eddig feszültségszabályzót (15000) kellett cserélnem, túltöltötte a rendszert, így kellett új aksi is, és egy pár izzót is cseréltem. Az eredeti kipufogót már átütötte a rozsda, csúnya volt, de még ment, mindenesetre vettem rá egy utángyártott Giannelli-t, 48000-ért. Így jelenlegi állapotában többen megkérdezik, hogy ez a motor új-e? Büszkén válaszolom, hogy nem, 14 éves. Mindennapi ingázásnál, normális terhelés mellett 4L/100km-el megelégszik a ló. Autópályán két személlyel kevés a 250-es ereje, egy személlyel minden helyzetben bőven elég, szépen dinamikusan lehet vele utazni, a kényelmes utazó tempó 100-110km/h, a vége 130km/h.
Szerencsésnek mondhatom magam, a fentieken kívül semmit nem kellett cserélnem, naponta maximálisan kiszolgál a gép, és pont azt nyújta, amit várok tőle, szerethető jószág. Ha külteni kéne rá, azt sem sajnálnám, de szerencsére nem kell, csak tankolni bele. Fekvő hengeres révén kicsit csipegeti az olajat, néha utána kell tölteni. 42L-es doboz hátul, és az ülés alatti hely bőven elég, még akár egy átlagos bevásárláshoz is. Egy tank benzinnel kicsit több, mint 300km-t lehet kényelmesen karikázni, és ez után a 300km után sem fáj az ember csuklója háta-lába nyaka stb, kényelmes járgány. Biztosan vannak ennél szebb és jobb gépek, de nekem ez így nagyon bevált. Sokan évente cserélnek motorokat, nekem ez marad még egy jó darabig, teljesen megtaláltam benne a számításom. 22000km-el vettem, ami egy ilyen korú gépnél irreálisan kevés, magyarán nem tudom pontosan mennyit ment, de teljesen megbízható, csendes és élvezhető, jól motorozható gépről van szó. Jól megy, és jól meg is áll ha kell.

Üdv,
Sanyi

Hibalista

- Feszültségszabályzó - 15000ft

Ide hordtam szervizbe

http://www.hosuba.hu/Kapcsolat.aspxDunaharaszti

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Magnet City Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki

További ítéletek (791 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.