Kezdőgyilkos
Szöveges ítélet
2005 nyarán vásároltam a gépet, 36000 km-rel (ja,persze). Előző motorom egy Kawa ER5 után nagyon nehéznek tűnt, de teltek a napok, hetek és lassan ráéreztem. Egyre lazábban döntögettem eggyik oldalról a másikra, a MARTIN dobból áradó morajlás mind magasabb fordulatszámok elérésére sarkallt. Ötezres fordulatnál, seggberúgásszerü gyorsulás, 8000-nél mégeggy aztán pillanatok alatt 13000. Egyre magabisztosabban kezeltem a gépet. Azt hittem uralni tudom minden helyzetben és egy hirtelen ötlettől vezérelve megpróbáltan első kerékre állítani, és pofára estem kb. 30-cal. Szerencsére csak a fényezés sérült, aminek következtében az eredetileg amúgy sem hibátlan kék-fehér fényü moci, most sárga-feketében pompázik egy fényező haver segítségével. Kipróbáltam újabb gépeket, de nem éreztem akkora teljesítménybeli különbséget mint vártam. Nagyon jól megállja a helyét a mai motorok között. Eddig kb. 9000km-t mentem vele, sosem hagyott cserben. A benzincsap csöpögött kicsit. 10000-ért vettem bontottat. Ha nagyon hajtom 8-9 litert bevág, dehát azért van. Ilyenkor az olajat is eszi: 1.5 liter/1000km. Amúgy a benzinből átlag 7 l. Rendszeres karbantartással és szervizeléssel megbízható, hosszú életü masina. Kezdőknek nem ajánlanám.
Hibalista
- Benzincsap
Ide hordtam szervizbe
Magam bütyköltem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |